:: semua tentang kita & perfect ::



Assalamualaikum.

wordless wednesday...ngeee~

xadala wordless wednesday sangat pun..hahaha..

lama tak update entry sejak last saturday..
so, kali ni aku nak share satu lagu yang memang aku minat dari dulu..dari zaman sekolah menengah sampailaa sekarang zaman panjat menara gading tu...hoho..act, aku dah lama gila xdengar lagu nie..tapi xtahu laa..dah takdir agaknya,time blogwalking tadi..ada dgr sorang blogger main lagu ni as background song kat blog dia..so, secara automatik aku terkesima dan terpana daam 10 saat..ceyhh..haha

nway,a lots of memory aku ada dengan lagu nie..so freakin' meaningful to me..
nak tau lagu apa?? jom layan..^__^
(tapi, dengar lagu jaa, jgn pikr pasal vokalis dia tau..lol)




dengar lagu nie..aku ingat kat ex bf..haha..ok tipu jaalaa..aku teringat kenangan zaman persekolahan.
dulu kat secondary school, aku duduk hostel. form 1-5 aku duduk hostel. .sekolah jaa pindah..form1-3 aku kat smk agaseh..then naik form 4-5, aku pegi berhijrah kat teknik Ld plak..tukar bidang amik engineering..itupun, bila masuk u, memang terbabas habis dari landasan, bila masuk U amik tourism..see?? mmg jauh kan terpesong..tp, xpaa, aku xkisah...orang ckp..timba laa byk² ilmu pun..yang penting hati kena lah ikhlas..:)


masa aku duk hostel kat agaseh tu, kumpulan peterpan kira femes dan jadi fenomena jugak laa di kalangan kami..sebab, vokalis dia kan hensem..hahaha..lagu pun best..."mungkin nanti" antara lagu hit masa tu..kira lagu pebret jugak laa..lepas peter pan, beralih minat kat simple plan..kira memang rock habis laa masa tu..hahaha..lagu 'perfect' memang jadi lagu siulan time mandi..lol



eh, panjang dah aku melalut nie. aku nak chow jap la.adik nak pakai laptop jap main game..so, as a cute n nice sister aku bagi pinjamla kan..ehem..lagipun aku dah nak balik lusa..sobs!



BYE & T.C




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected