aku cuma sunyi


sunyi.itulah yg mampu ku katakan saat ini.rindu saat2 dulu..manis2 jaa..xda pkir lain dh..bahagia sgt2..hmm..sekarang nie dhia lebih kepada redha dgn apa yg bakal berlaku.yalah,kita kn hanya merancang tp TUHAN yg MAHA ESA tentukan yg terbaik utk kita...setiap yg berlaku tu pasti ada hikmah..kita sebagai HAMBA-NYA kena tabah dan berserah pada yg SATU.aku redha seandai nya di takdirkan aku dan dia tak dt bersama..walauun hakikat aku rasa itu satu tamaran maha hebat dlm hidup nie.Bila kita dh syg seseorang tu,tipulah kalu kita xmengharaokan sesuatu..xkiralah apa pun.dan yg paling penting nak bersama2 hingga ke akhir nyaa..iti sudah tentu.semua orang ada keingina.aku jua begitu.cuma beza nyaa..kaguan seseorang itu bergantung keadaan sekuat mana dia berusaha untuk caai keinginan itu.aku sebenarnya keliru dgn apa yg sedang berlaku dlm hidup aku sekarang..semua yg jadi nie msti ada sebab,dan apa yg aku selalu fikir ialah,MUNGKIN AKU SALAH SATU DARIPADA ORG YG TUHAN MAHU UJI SEJAUH MANA AKU MAMPU BERTAHAN DALAM MENGHADAPI SEMUA INI SENDIRI.aku akui,kdg2 aku menangis, termenung sorang2,fikir yg terbaik utk diri sendiri dan org lain..aku cuma xnk kehilangan diaa..cuma,aku kena sabar dan biarkan masa yg tentukan semuanya utk aku.aku redha.apa pun yg akn berlaku. sekian,

bye.


with love,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected