:: Cian kat saya ::


sedih xdapat blogwalking kat blog org lain,wasabers,kat bloglarian..huhu
my bucukband wat hal lagi..loading lmbt gilaa babi ..
sorry sgt2 xdpt lawat sapa2 yg dah tgglkn link n jejak kat cbox..nnt kalo keadaan pulih i'll be back terjah blog korang yg comel n macho2 tu..hik3..

rasa nya my bucukband wat hal bub tuan dia sakit kot..tgk dah t'jgkit, mcm xsuruh i on9 jaa.. =__=
tp,xpa..nnt i pndai2 laa cari short cut nk solve bnda alah nie..hoho..

owh yaa,lupa nk bgtau..dlm 3-4 hari lepas masa aku still dpt blogwalking dgn tenang, aku jmpa ngn bnda yg aku cari2 selama nie...yihaaa!!
apakah itu??

aku jmpa blog bro ZackZulkhairy.blogger femes tu..dia study kat jepun..entri2 dia semua aku dah khatam..best gilaa kentang!! mcm addicted aku nak baca blog dia..tapi skrg dh khatam laa..
semua cerita2 dia mcm mengimbau kembali zaman kanak2 aku,zaman persekolahan..lukisan n story dia mmg jd ikutan..tapi dia dah lama x update....ramai org tggu bila dia nak update..huhu..tapi aku memang respek gilaa ngn dia...entri dia sempoi jaa..tapi btul2 bawa kesan..aku kalau xketawa sendiri depan laptop xsah kalau baca entri diaaa..haha..

so,kalo korang nak jadi addicted mcm aku..boleh laa pergi ke blog beliau..
klik sini



notakakikudis : xterlambat lagi kn aku nak ucap selamat hari Natal kpd yg menyambut nya..=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected