:: knp Dania n Dhia?? ::



Salam wbt buat para wasabers n rakan blogger sekalian..
*insaf suda bunyi nyaa*

smua sehat kn?? sy kurang sehat sikit..batuk n selesema sikit..
cuaca xmenentu kn..nie pun masa tulis entri nie..berselubung ngn selimut..
*dh tau sakit mau nakal2 lg update BLOG kn*
hmm..rndu ngn my blog niee..mcm dh jd kebiasaan lak mau update..ada ka juga yg baca nie yaa???huhu.. pada yg membaca..a lot of thanx i ucp kn..xsgka blog nie ada pembaca setiaa..ececeh..lebeh2 laa pulak..huhu..
ok2, b'balik ngn title spt d ats..ada org tnya kt inbox Fb td..b'bunyi mcm nie..

salam..boleh saya tnya,knp kamu selalu tukar nama yaa?? hari tu dhia, skrg dania lagi..
mana 1 nama btul kamu nie??

fuhh..sentap sekejap baca..haha..tapi,nevermind laa...aku sbnr nyaa sukaa ngn nama2 nie..
ingt nak buat jadi nama org..*nama org pun mmg* eh, silap nama anak..haha..tapi lmbt lagi kn..so,bgus aku bg nama diri ku sendiri..miahahaa..lgpun,cute laa nama2 tu..mcm tertarik mau gunaa..tapi pasal mau kasi jadi nama anak tu, nnt laa bncg ngn my bakal suami nnt...
*getek!! (gatal)*
belum abis study mau bgatal...ada??ada? kukesah???lalalal..nda bhaa..gurau senda d mlm yg dingin jaa...T___T
tapi,siyesly, aku mmg menyukai nama2 itu..kalo aku ada kucing, xpa gk...ley kac nama daniaa..cumillll...ngeeee~ sorry buk,spa nama dania..awan dania pun,aku mnta ampun yaa...huhu...tapi kucing jak laa bg aku sesuai bg nama gtu...kn durang cumil2..kalo kura2???
aishhh, nda mungkin..durang ngm nama lelaki jaaa...hoho...apala kunu??
eh,nda payah laa..nnt, nda cukup c dania mw marah, ada lagi tmbhn..kwang3..

apapun, *diam2 jatuh cinta*

eh,apa aku mencarut merapu nie..
nie kali laaa....uda tau sakit maw juak update..haha

bhaa2..tido laa saa..hoho

papai sumaa..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected