:: Kenangan itu mmg manis mcm gula... ::



Salam para blogger yg gua cintai sekalian * byk plak cinta aku,haha*..ok,ari nie, guaa xda kelas pg n petang..malam jaa gua ada kelas..phm2laa..kelas japan..so, guaa dok dlm bilik jaa laa..gosip2 ngn roomate,kemas2 bilik,study2 manja, n makan2 keropok..sebab,malas nak turun g cafe..lgpun,gua tgh diet niee..aisshhh..gua ingtkan kat kmpus bleylaa guaa control makan, rupanyaa..tmbah byk godaan..nie smuaa psal sahabat2 guaa laa nie..asal xda kelas or abis kelas jaa..msty ajak p ip laa,lintas laa..mana x guaa tergodaa bai??? tapi, guaa sukaa gk sebenornyaaa...hahaha..rezeki jgn tolak..btul x gua ckp?? hoho..ok2..guaa pon xtau sebenornyaa nak citaa apaa..hmm

Guaa ada bnda nak share nie..tapi blum tibaa masa lagi gua share..nnt apa2 guaa bgtaulaa..sebab masa xsesuai nie utk gua ceritaa..alaa..kalau guaa cerita pun..ada kaa yg nak baca?? huhu..tu guaa sedih..ceyh.xada apala.gua xkisah.sebab,tujuan gua berblog nie..atas tujuan mahu menyalurkan minat menulis gua ke jalan yang benar..terkeluar suda ayat xbley blah...gua mmg suka menulis..sebab , bagi gua..xsemua bnda gua boleh ckp direct..so, nie laa cara gua salurkan apa2 yg gua rasa n alami dlm kehidupan seharian gua..kalau blog gua nie ada pembaca, gua mntak maaflaa kalau cara gua menulis or apa pun, xkena di mata korang..gua keep trying laa nie..tp,ada pembaca kaa?? itu gua xmau komen panjang.niat gua cumaa nak fulfill need n want gua dlm bab penulisan nie..nie gua nak cita.....

Dulu, masa gua sekolah menengah, gua sekolah kat smk Agaseh..hehe..promote tu.. gua ada berkerjasama ngn member baik gua, tulis cerpen2 dlm buku latihan kecik tu..bukan pnjg pnjg pun..just mcm sinopsis jaa...kitaorang gnti2 tulis..lepas member gua tulis, gua plak.then pastu,kitaorang sama2 baca n gelak..hahahaa..masa tu kan gua duduk hostel..lama jugaklaa gua ngn member gua tulis dlm buku tu..tp, xtahu laa plak mcmana buku yg jadi tmpt kitaorng tulis cerpen tu, terlepas ke tgn aspura..aishhh..puas kitaorang cari..tiba2 1 hari, ada aspura bg kitaorang buku tu..aishhh..malu gilaa aku ngn member aku.pasal, byk bnda2 yg kitaorang tulis kat situ.aku nak cita kat sini pun malu..sapa2 aspura yg ada t'baca tu, taulah apa kami tulis..tapi, bukan lucah2 okey.kitaorang budak baik..hahaha..biasa jaa..tulis cerpen cinta2...tapi watak2 dlm tu, ada laa kitaorng letak nama lelaki yg kitaorang suka n minat..alaa..biasalaa budak2..masa tu, xsilap gua, gua form 2 or 3 mcmtu laa...mmg best tulis pasal bnda yg kita sukaa..lol..smpi skrg, still fresh lagi dlm ingatan apa yg kitaorng tulis..mmg lawak..tapi, itulah memori..rindu sangat ngn kenangan masa sekolah dulu...aishh...jiwang laa plak gua nie.oklaa..gua nak chow lu..nak tido sejam dua..papai...




p/s : aku pelik knp aku guna "gua"..haha



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected