:: Hari ini daku pulang ke kampung halaman ::


Assalamualaikum.


hari ini 27hb ogos 2011.

aku akan pulang ke kampung halaman untuk berhari raya...hoyehhh!!
^_______^

jadi,dalam pukul 6 pagi nanti, akan ada drebar (pakcik driver UiTM) amik and hantar aku ke terminal 1 KKIA. bukan aku jer kot, ramai lagi.hahaha
*kali ni, naik pangkat sikit sebab balik naek flight,keh keh keh*
biasa naek bus jer..lol

jadi kesimpulan nya my ass xla kematu duduk 8 jam dari KK-LD...fuh!
*kali nie, 55 minit jer.hehehe*

so, doakan perjalanan udara aku selamat sampai ke destinasi tanpa apa2 halangan.

Amin3x..


MODE : RAYA RAYA RAYA..phew phew phew!

TAK SABAR MAU BALIK WOOOOOOOOO~

^____________________^

PHEWWWWW!!!!


eh lupa, kepada semua rakan bloggers, saya selaku owner blog ini ingin memohon maaf andai pernah tersalah eja, tersalah tulis or mengguris hati sesiapa sahaja..so,10 jari di susun pengganti diri yang jauh.akhir kata tapi tak akhir juga, (last but not least)

SELAMAT HARI RAYA DAN HARI KEMERDEKAAN NEGARA ke-54.
MAAF ZAHIR DAN BATIN.


bye.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected