Stalker?? berangan jer ! .LOL



aku xtw,sebab tu aku tanya.so,sapa2 tw,gtw aku k? maceh.. ngeee~

emm.aku selalu dok tgk traffik ak kn...msty pnuh ngn N9 PNYerr VISITOR...SAPE EK??????..adakah org yg sama..atau mmg admin kt feed traffik tuh..(mne tw kn..) dia owg 1st yg tgk aper yg kite post..emmmm...kalau bkn..adakah itu STALKER??? miahahahaaa..berangan..baru mula jd blogger dh ad sTAlker bagai...apepun...maceh bbyk laa sudi gk jengukk blogg yg serabut serabai neyh...yelaaa..aku mna pndai nk decorate cecantik mcm blogger2 laen..amaek jer laa dr hati aku..jd la mcm yg korang tgk skng neyh..emmm..burokk kn blog aku?? alaa.xpe..burok2 pun,ada aku kesaah?? yg pntg niat aku nk share apa yg aku lalui dlm hidup nie ngn orang..kalau yg nk dgr tu..boleh...sgtlah di alu2 kn..yg xnk..aku nk bgtw awal2.bley...............BLAHHH....Tu jer,

p/S: aku nIe ada STALkeR gk Ker?? :P

Bye.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected