sumpah aku boring nak study mood xsampai2 !!!!


fuhhh!!!! pnjg gk erkk title en3 aku kali nie..hahhhaa.sebal lak aku..bila xtw nk buat apa nie?? so,bermalas2malasan seja lar d bilik...wkakkaka...(aku dh kemas katil dah lipat selimut suma okae)..hahahaha..penat dowh..(sebab pa lagi??) ntah laa...aku kurang pasti sebab nyaa..bengong idak jwpn aku???wkakkaka..ni la jadik nyaa kao dh bowsan tahap gaban plus dewa2 la..hahhhaa..aku ingat nk g library n p tukaq kad matrik aku,tp..xjadi lak..kwn aku nk cepat..dia nk balik kg..huuuhuhu....aku pown seperti yg aku gtw td~ mmg la mls sesgt2 nk gerak..huhuhu..n aku??? nk blik kg cmne wey kalo 8 jam otw g sna..kalo aku blik pown,paling2 1 hari dlm bus,kt ymh tggl bbpe jam jerk lagi! so,baek aku dok cni..study ker,blaja ke..mentelaah pelajaran ker...hahhhaaa(padahal sma jak mksd pkataan toe suma) *aku dh gila* hahahahahaa..


~well..aku ingt mlm ni nk study laa..MKT243..nk bg khatam suma set past year...wee..:))..adakah ianyaa berjaya?? kita se enD heard jer nnt okay?? :D

~jap2,sblom aku lupa..aku suka sgt2 dgr lagu nie (click)....tajuk dia..melewati semesta ini...n lagu nie..tajuk dia..Di saatku menyintaimu..best jer telinga aku dgr...huhuhu...mcm ada kena2 jer ngn hidup aku....hahhaa..(dia dh mula dah!) hahhaa...suka hati aku! ada aku kesah??hahahaa

k.laa..layan laa dat song k...dgr baek2 lirik diaa..sure korang akn nk dgr byk kali pnyer..hahhaa.

~papai! lots of luv~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected