:: 6 Random Fact About Me ::



1. Aku selalu heran..napa kalau baby sedu( aku xtau bhasa btul nya,tp, aku pggil gtu la), knp kena letak kertas kat dahi dia. puan emak ckp, sebab baby nak besar. aku cuma ckp "ye ke?"..dgn penuh tnda tanya.

2.Masa aku kecik2 dulu, asal aku b'jln jauh..means jln kaki..aku ada habit.mesti nak garu kat belakang p'gelangan kaki aku..( gila skema ayat..=P)..setiap langkah plak tu..ish3x..

3. Aku nie geli ngn binatang yg bkilat bdn dia tu..ular...eiiii..smpai kn kalau tgk cita yg ada bnda tu, aku akn rasa mcm ada smthing b'jln kt bdn aku..euwww..

4. Masa umur aku around 4-7 tahun..aku dah 3 kali injured kat tgn..patah,retak..smua aku dah rasa.. skrg dh ok..tapi,aku dah x bley angkat bnda berat2..huhu

5. Masa darjah 1, ada sorang cikgu nie selalu kacau aku..aku dh lupa nama dia..ada 1 hari tu, time aku kat kantin, smpai nangis2 aku mkn, sebab cikgu tu duduk sebelah aku..masa tu bdk2 lagi kan ..hahaha

6. Dulu masa jadi pengawas time darjah 2, ada sorang budak lelaki nie setiap kali time rehat mesti cari aku. tujuan utama dia, cuma nak tanya,"Nurul, jam berapa skrg.." padahal, aku tgk dia pakai jam jugak..apakah???



notakakikudis : layan jaa laa..=p


2 comments:

y-A-n-A said...

sampai dah besar bila sedu org kata nak membersar.. aku memang suka jadi orang besar2.. -___-

♥●Dhia As-syifaa♥● said...

haha..nama dia sedu ekk??? dah tu..bila nak abis besar??haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...