:: Baby ::




ehem2x..
korang suker baby x?? i lokiee makhluk b'tubuh kecil lagi comel sgt tu..
so cute huh?? suka tgk baby org..haha..
baby sendry??opps~!! too early okey!! lgpun aku nie ad ker ciri2 keibuan..ececeh~~
lalalala~ msty la ada kn..dh nama nya wanita..hehe...wanita?? mcm alala feminin laa sgt kn aku ckp cenggitu..hahaha..(ada aku kesah??)
hmm..dulu masa kecik2,asal ada kwn mama bru lpas bsalin,msty aku nk ikut tgk..
smpai time tido pown mama akn kejut aku utk p ziarah "org baru" tu..sgt2 comel ku tgk dorang..rasa mcm nk geget2 ja pipi yg tembam cm kapas tuh..ehehe..(angan2x jaa lorh)..
mati aku kang kena bunuh bapak budak tu lw aku geget ank dia...haha..

nk taw??aku slalu tnya mama mcm2 bila tgk baby msa kecik2 dulu..

"mama,knp tapak tgn baby tu kecik eh..?? dia xmkn eh ma??" tnya ku penuh bersungguh..
mama ckp,"dia kn kecik lagi,mana bole mkn..dia mnum susu jaa..cuba tgk,kn kulit dia halus jaa" jawab mama ku..
"ooo....." kataku smbil senyum2x..haha

naseb baek aku xtnya mcm mana buat baby kn??? oppss!!
hahaha..
nakal~!!




syhhh..(korang taw??lalalaa~)

*sila abaikan kelucahan melampau itu* =P


Apapun, aku suka gk lagu baby by justin bieber tu,ngee~~

*hrp2,nnt dh kawen,nk baby byk2 la..lalalala~


*jgn gtw mama aku tw* =P

aku pun xtw napa aku gatal mlm nie,byk nymuk kot..haha

BYE~




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...