:: Curang?? ::


Baru2 nie, aku ada dapat msg dari bestfriend aku. rasanya, aku xpyh la mention nama dia kat cni.bub korang bukan kenal pun. Best friend dari kecik .Dia msg aku tnya khabar n kami borak2 laa..then, aku mcm biasa laa..nk jugak tau p'kmbgn diri dia...aku pulak tiba2 rasa nk tnya pasal status dia. Then dia ckp la, dia baru break.bf dia ada org lain a.k.a curang. kesian dia,cantik, b' pljrn. sggup bf dia buat dia mcm tu. aku kenal bf dia tu rupanya, kwn masa sekolah menengah dulu.ish3..aku heran sgt2..sggup bf dia buat cmtu..so, aku nasihatkan la dia..supaya b'sabar. myb, his not a good one for her. Dia ckp yg dia tgh cuba lupakan lelaki tu. tapi susah. hmm..3 tahun b'sama. kalau aku pun, kali bawak diri p overseas ooo..huhuhu. susah bha tu mau lupakan org yg selama ni ada dlm hati kita. aku nak ckp byk2 pun, x guna, bub aku bkn pakar sgt bub2 cinta nie. bub aku kan single sepenuh masa.hahaha..
Buat lelaki di luar sana tu.hargai la org yg syg kn anda.sebab org baru yg anda jmpa tu, belum tentu dpt bahagiakan anda mcm mana yg anda harapkan.tapi lain org lain pndpt. so, pndai2 la fikir..ceh, aku bckp mcm ada byk pglaman jak. apapun, cinta tu mmg manis, bila sama2 boleh jalani dgn sabar...peace~

notakakikudis : renung2kan dan selamat beramal...=)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected