Tag From Abu & Azizi



Notes :

Menggembirakan sahabat itu, adalah perkara yg sgt2 mulia.
oleh itu, daku b'besar hati nak jawab tagged nie.. ada 2 org tag aku, tq pada ask dan azizi.
Cheak this out yoo!!


1. Adakah anda rasa Hot?
Kalo teda kipas or aircond. HOT giler i rasa. haha

2. Upload Wallpaper yang anda guna sekarang.



3. Cerita pasal gambar nie.
Gambar nie cute sgt. content dia Amat b'tepatan dgn diri ku yg kesunyian nie...haha
Dan di antara wallpaper yg paling lama b'tahan. sebab aku suka tgk. emo la kunun..LOL

4. Kali terakhir makan pizza
Dlm awal bulan ari tu. tapi, bkn pizza hut laa..haha..pizza home made.
sedapp~


5. Lagu terakhir yang anda dengar.
♥ Hush hush- Pussy cat Doll

6. Apa yang anda buat selesaikan tag ini.
♥ Xda buat apa2, on9 jak..tapi, xtw napa mcm bz trus aku rasa..=P

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

kalo di kalangan teman2 rapat, aku d pggil asni..haha..tapi, kalau formal sikit , Nurul..
di rumah plak, kak long, along..tapi aku suka jugak org pggil aku dhia ka dania..mcm rasa aku cute plak...
*sila muntah skrg* hahahaaha


8. Tag 5 (Lima) Orang


2. pqa





9. siapa yang nombor 1 dengan anda.

Dia kakak angkat aku n menragkap teman sepermainan masa kecik2..asyik!

10. Katakan sesuatu kepada nombor 5.

" ui long! cntik header baru??" hehe

11. No. 3 ada hubungan dengan siapa?

xtau plak aku. aku nie x suka jaga tepi kain org..haha

12. Bagaimana pula dengan no. 2?
Ntah..ada la tu kot.


13. Kata2 cinta untuk no. 4

xbley, nnt marah mr. stalker dia..ngeee~


14. Berikan 4 fakta tentang orang yang kmu tag

1. Rumah dia dekat jer ngn umh saya.ngee~

2. Bakal guru bha nie.

3. Dia classmate saya yg baik.

4. Kwn baik kpd no. 2.

5. Classmate time form 4-5.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...