:: Harap Bawa Bertendang ::



trus hilang mood aku mw buat semua kejaa, bila tau aku xdpt kolej kediaman....T________T
di mana lagi aku maw merempat nie??? d kaki lima?? kaa di ladang kelapa sawit???
aku xphm la,byk nyaa bilik tu d kluster..aku tau laa aku xbyk aktiviti,tp,mcm na gk, aku kn lmbt masuk..kolej pun dpt bub rayuan..huhu..
last sem pun aktiviti aku 3 jaa.ntahlaa..suda xda rezki kali..tidur d bus stop bley ka toe?? smntara tggu rayuan??huhu...sandii nyaa aku niee...
aishh...trus aku mcm hilangg semangat utk hidup....wkakkkaa

salah aku juak kali, nda p kumpul byk2 aktiviti..tp,aku suda kumpul kn..at least ada usaha...
aishhh..kalo ada org mw kasi tinggal aku free d umh nyaa..ok juak kn?? ka dpt kawen ngn org kk ka?? wkakaa...opss t'lebey sudaa.mrh nnt my chenta..sorry dear..T__T
apapun,aku kena b'usaha jugaa merayu smpai aku dpt...

korang doakan aku yaaa?? kalo ada ruang kosong d mana2 gtw aku yaa??
lalalala

bye.


notakakikudis : Kolej kediaman : hostel

2 comments:

Ekkem Spark said...

d sana dekat rumah jabar kusung tu sekarang pinda da dia haha...

Cik Dania said...

sot nyaa niee...aku mw yg sederhana ja bhaa..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected