:: Just awaken::


Salam ari isnin u olzzz..
ngee~ awal gilaa aku wish kn??eh,ya ka??huhu...apa2 laa..
aku tau, msty ramai yg mcm rasa2 agk mls or b'gerak nk jalani balik rutin harian slps 2 hari berholiday kn?? xla,aku ckp smuaa.tp,ada jugak kn?hehe..aku tau laa,bub aku student,kdg2 bila dh sdp dok rehat 2 hari, trus mcm ada sikit rasa mls nk g kuliah..haha...dulu laa..nnt bkk sem, sbtu ahad pun aku g kuliah gk..uitt????
apakah?? p kuliah cintaaa...lalaalaala..
ter'melalut' lak aku..actually,aku t'bgun niee..trus xdpt tdo balik...awal gilaa aku tido td...
kepala asyik pening jaaa, d tmbh lae ngn stress berukband wat hal..elok2 aku tgh donlod something, nk dkt2 abis time downlod,tiba disconnected lak...dh laa aku tggu dr ptg smlm...size lak besar gedabak...so,aku pun give up, trus off lappy n trus tido...ngn prasaan marah.tapi lena gk aku tido td...hahahaha...hmm,nk gtw nie, x elok sbnr nyaa bw prasaan mrh tu dlm tido..nnt cepat tua...huhu..ala,aku bkn slalu pun...lalala..tapi semenjak 2 menjak nie..aku geramm sgt ngn berukband niee..kalo pakai chrome lembab mcm siput!! guna opera laju sikit...tp,bla bukak firefox,lg laaa lidut...aishhh...btukl2 geram..nk Blogwalking pun ssh...volume dh kurang kot..huhu..apapun,doakan ler yaa kwn2 berukband sy sihat sdiakala..boleh la sy melawat2 blog anda smua ngn riang gembira..tanpa ragu2
*wink*
urghhhh....
nmpak nya mata hamba uda layu..jadi,izinkan hamba beradu dahulu....
*cewahhhhh*

Mulakan hari dgn senyuman...


papai


1 comments:

miss J said...

mownink2.... yeaa....
ayat mcm miss J slalu guna..
mulakan ari anda dgn senyuman..
[mcm iklan kan]...
wakakakkaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected