moOD kembali Stabil




salam olzz..

dengan bantuan seseorang,aku telah dapat kembali mood aku yg agk emo td...thanx kepada "org"
itu..=)

di kala aku mencari kepada siapa hendak ku luah segala masalah yg terbuku di dada "dia" ada mendengar..thanx a lot yeah..

hmm..wlupun belum stabil sepenuh nyaa..tp,bole la kali untuk mlm nie jak...

owh yaa...lupa nk gtw..hari nir genap 2 hari aku b'atkins...time2 nie..tpksa ikat perut.. mkn sekali sehari..mksud aku mkn nasi..bnda berkarbohidrat laen aku ttp mkn...kalo x takut collapes..huhu..dan aku hampir pitam siang td time antar adeQ aku g tuisyen...kurang tenaga kot..pastu..mak aku dh bising bila tgk aku jrg mkn..
ank mu ini mahu kurus~!! haha

walaupun aku still d size "M"..Namun..bila ada yg menegur..terasa agak tercabar mahu
menurunkan berat badan..amat b'terima kasih kepada yg menegur..
aunty,my cuzzy n tntu nya my en bf..

harap2 x hangat2 tahi aym kg laa..

selesaikan misi yg 1 nie...then baru misi seterusnyaaa...
btw..masa hampir tibaa..1 day n half lagi result exm akn d lampirkan d hdpn ku..
moga2 semua nyaa baek dan t'kawal..
sama2lah kita berdoaa..

ok laa..smpai setakat ini dulu..
ada misi baru hendak d lancar..

adios!



notakakikudis : b4 lupa,nk ucap hepibelated bufday to pQa n daus..both of them is my bestie..=)
tua2 sudaa yaa...bgus d tmpt org nakk..:D



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected