:: semalam yg hangat ::



Salam ollz~

nie entri ke-2 aku kot tuk ari nie..oleh kerana tahap bosan sudah menjengah..aku nk share cite yg baru shja b'laku mlm smlm..mcm nie..
semalam aku tido agak lewat ( mmg xbiasa tdo awal pown)..
lebih kurang dlm pkul 3 :12 minit pg cmtu..

msty korang t'tnya2 kn aku buat apa?? haha..aku kemas beg baju aku...
bub aku jenis yg x bole tgk brg2 semak..so,aku pun kemas2 laa apa yg patot..ok..bila dh seap..aku on9..smua aku bkk..Fb,Fs,ym,bLog..wlupun xda apa2 yg menarik pun..
aku sesaja layan tggu mata aku ngntuk..tapai sbnornyaa aku lebih kpd blogwalking..
hehee..baca2 entri t'baru..rakan2 blogger..ngee~..sambil tu..aku layan lagu gk..mcm2 laa aku layan..dari lagu slow smpai la rock..yg aku heran..semua lagu aku hafal lirik..( bkn riak,sharing jer)..xla smua..tp,majoriti kot..wkakaa...ok2..d pndek kn cerita..mata aku dh ngntok..
so,aku pown p la basoh kaki..then tutup lampu..dh baring...tiba2 aku rasa seram sejuk..mcm lain gila prasaan aku time tu..rasa mcm ada bnda tgah tgk aku..aku capai hp..ingat nk msg sapa2..tp,takut m'ggu..so,aku belek2 jaa laa..ingtkan dpt bg ilang rasa tkut..upanyaa..makin btmbah lagi ada..tiba2 aku mcm tdgr mcm bunyi suara org mengaji..aduhhh...nie yg aku lemah nie...hmmm...laptop suma aku dh tutup..so,senyap sunyi la akn...yg ada cuma bunyi suara org mengaji tu..aku pelik..xkn abah aku kot..bkn abah dh tido ka td??hmmm...berdiri bulu2 yg ada....(korang pkir la sndry)..hmm..lama2 mcm makin hilang suara tu...aku diam jaa atas katil..tiba2aku teringat..ustazah penah pesan..kalo umah d tinggalkan lbih dr 3 hari..akn ada makhluk ddk situ..ishh..aku balik semenanjung dlm 10 hari....lebih 3 hari tu....aduhhh...xkn la??? hmm..aku cpt2 bgun pegi bukak lampu..pastu aku duduk ats katil...lama aku diam..then aku tgk laptop..on9 la kejap..(masih takut)..sbnrnyaa aku mmg ngntok tahap gaban..tp,aku takut bhaa..mcm ada jak aku dgr semalam..duhhh..Fb pown boring..so,aku dgr lagu jaa..last2..aku tetido..tahan mata jaa wei masa tu..last2 tido gk aku..mmg aku xtaw napa aku b'perasaan gtu..hangat rasa bdn aku..mcm nk demam..demam apa?? rindu kali...dengan kawan baek aku..haha..xkn dgn bf kot...aku mana da bf ....hahahaha

okla,sekian..bye






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected