:: Blur = Donut ::



Perjalanan cerita...tgk gmbr n baca caption di bwh jaaa okeh..haha..*gedik*


"let picture tell everything"



Nyumm2x...bila nak makan neyh?? perut dah miskol2..lol

*sila abaikan muka tembam aku*


wow! Donut!!! eh silap.."Big apple laa" haha


uits,tapi..mana bole makan..aku kan tgh diet nie..aishhh...=(




alaa..mana bley tolak rezek bha..makan sikit jaa laa...aishh..=(


aishh,jgn laa tgk aku mkn..malu seyhh..hahahaa


Pit, (nama samaran aku dari c aning) cptlaa pose, aku mau gambar nie...ok, 1,2 snap!


peace kunun, padahal, 1 org mau mkn 2..hahahaha


see..aku x mkn byk pun bnda nie..cuma eksyen jaa..lol


aishh..penyapu nie kacau daun jaa bhaa urg kiut2 uda nie..LOL


arh,mkn jaa laa kn?? mcm sedap plak bnda merah di tgh tu..adushhh..=P


alaaa..chill laaa...baru donut...huhuhuhu


last2, peace jaaa laaa..hahaha..*byk lagi bha tu donut,huhu*




Blur sebenarnyaa ngn kerja Human Resource..tu yg gatal tgn p upload gmbr2 tu..hahaha..
ampun yaa...chow chin chow


1 comments:

Pert Alpah said...

wahai tuan tanah sangatla aku beliur maninguk ini dunat haha
newaythanks visit my blog... anda jugak di alu2 kan ke blogshop saya Contact lens2 dengan affortable price percaya la hhee...
http://dmq-geodollycontactlens.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...