:: Ayat - ayat kekasih yang buat kita tersenyum ..::




Suatu hari...seorang kekasih yang baru posting kerja pulang ke kampung halaman untuk menguruskan beberapa hal . Cuma sehari je si jejaka pulang . Keesokan harinya..jejaka itu pulang semula untuk berkhidmat ke negeri orang . Apabila sudah berada tempat duduk dalam bas...kekasih menghantar pesanan ringkas kepada buah hatinya.


" Sayang...saya dah berada di atas bas ni...bye sayang ."


Bila baca pesanan tersebut...si buah hati merasa sayu , tapi terasa cam nak bergurau senda lagi dengan kekasih hatinya . Lantas dia membalas pesanan ringkas tersebut .


" Eh..sayang tak beli tiket ke ? kenapa duduk atas bas ? bahayalah sayang..naper tak duk je dalam bas tu ..risau sangat sayang tau .hihi ..."

tet tet...msg baru sampai...


" Haha....memang ada je tempat duduk khas di atas bas tu tuk abg lah sayang.. " si jejaka membalas gurauan..kedua - dua pasangan cuma mengulum senyuman walau tidak bertentang mata . Ayat - ayat yang kita guna seharian kadang kala boleh dijadikan gurau senda rupanya ye .




p/s : Aku xda kekasih,jadi xtau cmna ..hahhahahhaha








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...