:: Tentang perasaanku ::



kenapa aku??kenapa mesti aku??? kenapa bukan org lain???
kenapaaaaaaaaaaa????????????????


jgn tipulaa,kalau persoalan nie xpenah timbul dlm benak korang kalau ada masalah...betul kn??
nie lumrah yg kita..kadang2 lupa dari mana dtgnyaa masalah tu..dan kita juga lupaa yang setiap masalah tu ada penyelesaiannya..cumaa lmbt atau cpt..itu terpulang dari kitaa..sebab, hanya kita yang dpt selesaikan masalah tu..nak harap org lain..huh?? nasib laa kalau dia nak tolong..kalau x..terkapai-kapai laa kau sorang2 sana..ingt..xsemua orang tolong,sebab ats dasar "tolong" tu sndiri..sebab tu laa aku ssh nak percaya orgg..baik yg dah lama kenal or baru nak kenal2..tapi,once aku dah percaya someone....aku ssh nak terimaa kalau dia tipu aku...tapi..kalau bub cinta..aku rasa dlm semua ex bf aku dulu..semua aku ada reason tersendiri knp aku amik keputusan tinggalkan dorang..mungkin aku xmatang lagi nak nilai semua tu...oke, itu cerita lama..sekarang..biar masa tentukan..kita hanya merancang.tapi DIA yang maha Berkuasa.. am i right??

Aku percaya akan pepatah ni..


"SOMETHING HAPPEN FOR A REASON"


Dan aku harap aku temui sebab utk semua nie...

Ya Allah..kuatkan hati hamba MU yang Lemah lagi rapuh ini..T____T





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected