::Chris Medina- Ini baru Cinta Sejati ::


Okeh, lepas lunch n dah kenyang..terasa nak update pasal seorang lelaki nie..dia bukan sapa2 pun ngn aku.aku xkenal dia, n aku mmg pasti sgt2 yg dia pun xkenal aku..tapi, lepas aku tgk dia dlm youtube ari tu..aku btul2 rasa aku nak jmpa dia ngn gf diaa tu..btuah gilaa gf dia dpat lelaki sebaik chris medina nie..mmg 1 in a million..so sweet..T________T..

korang nak tgk jgk??okeh,meh aku nak share ngn korang..makesure prepare tisu awal2 yaa..sbb,aku sendiri mmg sedih gilaa tgkk..T___T




so,mcmana??dah tgk kn..It was so sweet how he could just stay with her after what happened to her .it's messed up after what hapeened I saw it last night and I actually cried..T__T

aku bukan nya nak jiwang2 ka apa kat sini, tp, bila tgk video nie, aku realized yg rupa2 nya wujud jugak cinta sejati dlm dunia nie.sebab selama nie aku ingat just dalam filem jaa ada..so,aku doakan Chris akan tabah melalui hari2 mendatang n kekal berbahagia ngn tunang dia..Wish da best for him..




p/s : owh yaa..nak tgk video nie..bagi pause dulu lagu kat part bwh blog aku nie tau,nnt messy laa,xdpt dgr dgn clear sora chris..=p


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected