:: Entry Lemah Gemalai ::


fuhhh semangatt..lama x update blog nie..kelihatan lemah gemalai mcm lempeng pisang uda aku tgk.. .huhu..cian diaa..so, me kena update laa..bg mr bloggie sehat mcm dulu2..alololo..so manis bak honeydew yeahh...

so, bg entry baru nie, update pendek2 jaa laa..pnjg2 pun bkn ada orang baca pun...T___T
hmm..crita utk mggu niee yaa..mggu nie, me agak kebizian sdikit sbyk.. dgn test,PMR,STPM punya result kluar.. tdi pun baru jak lepas open book test ticketing..kalu nda lulus aku nda taulaa..mata aku pening sudaa cari kod2 country..mau buat calculating lagi..mcm aku rasa senag lagi siiiikit tu addmath dari tu kira fare..haha..punyaa laa ckp besar..tapi aku credit addmath jgk ok..ceyh, terpromote..lol..aku xdpt imagne kalau dlm exam hall nnt..tulunggg!!!! Quiz lagi..fuhhh...gilaa apa me nak amik balik PMR,SPM ngn STPM..haha..x gilaa oke, cumaa ckup2 laa..me nak dptkan segulung watikah yang berharga tu plak nak hadiahkan kat abah mama yg tercinta...soal mau study laa apa laa itu InsyaALLAH cuma skrg nie, kena urus asymen lagi.. mau p buat reseacrch dkt tourism Malaysia..owh yaa.me blum story kan me pergi Sabah Tourism Board kemarin..hehe..me kemarin p KK..buat sikit research sana...mau usha2 fare yg sesuai, mcm mau mau buat tour package..sudahlaa me punya package Adventure..so, mmg gila2 punya mencabar huhu..mcm mau pecah jugak laa otak me yg cumil nie..tp, me sahut smua cabaran tu..sebab, me sukakan bnda2 gini.hahaha..tara pecaya meh?? sini laa cek sndiri..bila smpai sana..kami jmpa pljr praktika situ..xsilap..dr ATI COLLEGE ..fuyoo..saingan jugak nie..baru plg sandik, me baru tau kewujudan tu kolej ATI..hahaha..ni kali laa jugaa..di sana me ngn member2 lain tnyalaa mcm2..fuhh..tapi, guess what?? masa dia bg penerangn tu, me asyik tbyg jaa..mcm mana laa nnt rupa me kalau jd practical student..msty best..!! nda sabar...haha..gilaa kn..punyaa dulu me takut mau berpractical nie..skrg terkinja2 laa plak..wadehel??? tu laa bhaa..smpat lagi berangan..tapi..bukan salah aku pun jdi sedemikian rupa......salah tu miss yg p tiba2 bilang aku nie pljr dr UiTM srwak kunun..apa korang tgk muka aku nie..ada muka2 melanau ka?? fuhh...kalau ada..syukur..boleh tahan ar..cantik jugaa aku nie..astagfirullah.. jgn bikin malu bhaa..T__T

emmmm..aku mau kasitau nie..( mcm diari sudaa bha ni blog aku buat..) yayy!! thank God, weekend nie me pegi bercuti..dgn someones..lama dah me nak luangkan masa dgn him/her/them/they..LOL..baru ada masa..setelah segalaaa bayaran di lunaskan..dpt jugaaa kami pergi bercuti...fuhhh..syokk gilaaa babi.tu laa org ckp..sabar tu mmg penting...hahahaa..kunun jak mau p bercuti kan..p mana??? RAHSIA!! sapa yg suda tau, aggap jak kamu nda tau..stagaa..pa aku mengarut mlm2 nie..ok la. nnt me smbung..movie titanic dah pggil2 me tu.. penat2 pun mau tgk movie...itu la me!! SOt~



p/s : me & aku?? aku xprasan..haha..aku penat, tapi mata aku blum tentu kenal erti Cinta penat.heh!




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected