:: Rasa Semacam T__T ::




Rasa semacam jaa?? knp x dua macam??

oke, just jokin' bha.

semalam a.k.a kelmarin aku kuar Hang out ngn my gurl lagi..
fafa, juju, tity,dizzly,n jess..rasa hppy semacam hang out with them.. sygg my gurl =)

xcukup kan?? lagi 3 anak dara tu p mana?? dorang p berambus balik kg..wkakaka..gilaa kasar ayat aku kan..sorry darling2 ku aning, zean n mumy..jeles owh kg aku jaoh!! haha, kalau dekat, kompom every weekend aku baik..erk?? hoho

kitaorang g hang out p 1B jaa..plan cuma 1..nak tgk movie..
at 1st, ikutkan, aku malas nak jalan..tp, xtau, knp bole plak terjalan..hahaha..magic kan??
=p

sampai2 sana, dah jam 1 stgh..trus naik tgk movie apa yg best..haha..mcm xpnh tgk movie jaa pErangai..haha..yg lucunya, lama gilaa kami discuss nak tgk movie mana 1..smpai cashier dekat kaunter dpn tu, senyum2 jaa tgk gelagat kami..hahaha..mana tak nya, ada yg mau tgk movie ni, tapi, yg sorang x minat pelakon dia..ada yang mau filem itu, tapi yang satu lagi xsukaa ngn plot cerita tu, byk kissing jaa lebih....haha..damn tol time, last2..aku let them decide jaa..kira mcm u all intro, i'm just follow jaa..baik tak aku?? LoL

Lepas tu, kitaorang bersepkat satu kepala, mau tgk movie "THE ADJUSTMENT BUREAU"..




yang aku happy, akhirnya, aku dpt tgk movie nie..yabedabedu...=p

oke, lps dah byr tiket, kami turun p makan d kepsi..aku,jessy ngn atie blum mkn,sbb kami baru bangun..hahaha..oleh kerana movie start jam 2:30..kami makan sepantas yg boleh..tapi, oleh kerana lapar, habis juga set jom jimat ( skrg dah tukar "lunch treats") yg aku order..hahaha..habis punah diet aku okeh..T__T

Lepas makan, naik tru pegi panggung, ngm2 movie dah nak start..aku dah awal2 booking tmpt duduk, laju jaa p potong dorang member aku jalan..( pnyaa budak2 gaya aku).. cute kan?? haha

aku pikir, ramai laa org dalam tu panggung..rupanyaa..sikit jaaa buss..nasib nda lmbt..hmm..di pendekkan cerita..masa pertengahan, dekat mau klimaks suda cerita tu, aku dpt msg dari classmate, yg kami ada meeting ngn koordinator jam4 d gym..n guess wat?? masa tu suda jam 3 suku..ngam2 bhaa movie sudaa mau klimaks..aishh...potong stim btul bhaaa..tapi, kami tetap keras di kerusi masing2, sambil mata terpaku ke arah skrin besar yang sedang memaparkan aksi yang memang bisa menggeletarkan sanubari..cewaahhh..mmg DILEMA btul masa tu woo..
tapi, last2..tau apa?? kami nda pegi jugaaa tu meetingg..huhu..punyaalaa takut rugi suda bayar tiket wayang..hahaha..

sekali, bila kami tnya classmate lain, rupa2 nya nda byk jgk yang turun..huhu..

so, tadi aku ngn atie smpt p kbox, kasi lepas tekanan..haha..
durang yg lain p jgk meeting, tp uda abis time durang smpi..sandi =.=

so, bagi menebus khilaf kami..kami dtg laa p support junior kawad mlm td n pagi nie..jam 4 pagi kena turun p GYM..abis laaa mata aku bengkak bsuk..huhu

so, aku mau tidur laa dulu barang sejam dua..nytez all..


p/s : Rupanya, aku rasa semacam, sebab "bulan sama bintangg" suda jenguk aku..aiyaaa!! sakitt Gilaa T__T





2 comments:

Cinoi Lavigne said...

Hello,
Syiok ka wayang tu the adjustmen bureau tu. mau tgk juga, brapa star u bg?

Cik Dania said...

dari 10..sa bagi 7 sejaaa...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected