Tagged Dari C Azizi


Lepas abis kerja rumah tangga yg belum ada pintu, aku bukak lptop, cek email, cek fb..then baru bukak blog..bw japp..n tgk d blog c azizi, aku kena tagged.so, bagi mengelakkan aku kena tikam..jadi aku mau buat laa..aku belum kawin woo, jadi nda mau free2 mati kena tikam.tmbh2 lagi oleh kawan seperjuangan 1 kampus..hahahahaa..oke, gurau jer. meh layan soalan2 yg buat aku nervous ni.LOL


SOALAN 1

Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kisahlah sampai nama datuk , moyang kamu.

Nurul Asniza Binti Mohd Ashri nama di beri..

tapi..yang cik dania sama anyss tu mana aku dpt???

yg anyss tu aku suda cers d entry nie..sejarah nama anyss..

cik dania tu...aiyaa!! SECRET MAA!!

SOALAN 2.

Kamu suka warna pink tak?

soalan bonnos kaa cepuperak nie??

nmpk kaa blog aku nie kaler paa?? nahh..di situ laaa kitaa berngam mate!!

aku sukaa gilaa macam mau ngis sama wrnaa pink nie..biar pun c jiji bilang d blog nya nie wrna jiwang..tpi, aku nda kisah..hahaha..yg pentingg aku nda mau warnaaa merah!!! hahaha..( sory for those yg red holic)..

SOALAN3.

Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni, apa kamu nak cakap dengan dia?

wow!! ditakdirkan ka iyaaa??? just say "HAI" n say.." kita pernah berjumpa ka sblum nie..??" oppss!!! haha

SOALAN4.

Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?

Haha..gilaa ka?? maher zain ensem ok, bukan nya comel..lgpun, aku cantik, dia nsem..jadi berngam la tu kan?? hahahahaha

SOALAN5.

Mana lagi sedap? Kek atau aiskrim?

1stly, i prefer cake.to be specific moist chocolate cake..yummmy!!! tapi..aku sukaa eskerem jgk..

Mcd Chocho Top!! ( meleleh air liur bilaa igt..T___T)

SOALAN6

Bila tarikh birthday si pemberi taggie ni? (Kalau kamu ingat, kamu memang hebat)

emmm.sorry..tak ingt..kenal pun tidak??? hahahahahaha

jan marah yaa zye..'org gilaa' jaa nda ingt..25 jan 1989.=)


SOALAN7

Ain Maisarah, siapakah dia?

sorry, btw, cntik nama dia.ada idea suda nie mau kasi nama anak nnt..hahahaaa

SOALAN8.

Ceritakan sejarah kamu membuat blog, ikutlah sampai perenggan pun.

sejarah?? emm..sebenarnya, aku dah l ama nak buat blog, tapi..x pandai oke!! hancur jugaa masa 1st time aku buat..hahaa..kin malu btul..seingat aku, aku mulaa buat blog bulan 0g0s 2010..masa tu...blum bk followert mcm nownie..masih mentah lagi..even now pun, masih terlalu mentah..aku baru kenal wasaber pun masa bulan disember 2010..kira im newer jugaa laa..haha..dari xpandai buat blog, jadi pandai bongkar tutorial buat kasi cantik blog..hmm..aku syg nie blog mcm nyawa aku sndiri..aku mau jaga diaa smpai bilaa2..aww..so touching huh?? thsts all :)


SOALAN9

Apabila harijadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?

bila dia ingat suda lebih dari cukup..=p

SOALAN10.

Taggie ni ada sepuluh soalan jadi wajib tag sepuluh orang ya!

emm..mau tag..

cik pqa

cik faez

cik bya

cik aning


itu jaaa..yg lain kalau mau buat..silaa2,jgn malu2,jemput makan..hahhaa


DONE!! =)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected