:: broadband problem, sabo jelah ::



assalamualaikum.

betul-betul cari pasal ngn aku bb sayang nie..bukan blackberry tp broadband..
loading sikit punya lambat ,macm esok kot page yang aku nak bukak tu akan terbukak.huh!
tapi, memang abis laa aku mcm nie.
kompom bf aku marah weh...

matila nie matila nie matila nie

kalau aku nda kiss dia cmna?? kompom dia merajuk derr..lepas tu dump aku..watdehel??
merajuk laa sangat..hahaha

bf?kiss?? merajuk??dump??

ok,itu cum khayalan aku jaa..
actually,aku dok gian main game ITGIRL kat fb skrg..kesian kan aku?? game sikit punya lama dah baru aku layan..itulah kalau dah xada kerja..game game game..game ni game orang pompuan..tapi,kalau lelaki nak maen bley jaa..tapi sila jadi bf saya ok? kahkahkah


tapi itulaa..dah ada bf, kena jaga hati laa kan..nnt xpasal2 kena dump..sandi woo bf gitu..hahaha

dan aku baru kena dump semalam weh..gara-gara xbagi sepenuh perhatian kat dia..GILA! haha

tapi best dowh maen benda nie..aku terhibur sangat..kunun.
padahal keboringan tahap cipan.
mau tgk movie, seriously, aku xpnh layan movie semenjak cuti nie..xbest.xmenarik dan tertarik!!!
tambah-tambah lagi aku cekewa sebab xdapat tgk nur kasih.
sampai profile pic aku pun memang nur kasih berabis..
hahaha

sampai ada member tegur :


jangan jeles..kahkahkah
*xada makna nya nak jeles*

so, oleh kerana bb ada prob, aku skrg guna fon jaa nak on9..ala yang ada via teett tu..haha..


bb sayang *hp pink tu interprem jaa ^__^*


harap2..bb sayang menyala la lampu biru lagi erk..:(

sayang bb.emmuahh*tetiba*



pic ini tiada kena mengena dengan entry, saja bagi penyedap rasa..*wink*



owh ya, sebelum mengundur diri, hamba nak jual diri pantun dulu..dengar baek2 k?


pen merah pen biru,
pen pink xada?

eh salah

pen merah pen biru,
u marah i leb u,
pen merah pen pink
jangan marah k? i miss u.


well,best tak pantun aku?? haha


sekian. bye



2 comments:

Farah Shamsudin said...

bb skang memang buat hal laa.. bukan digi jee.. maxis pn sama.. nasib rumah ni mmg gune wifi streamyx.. kalau tak, sshla nak on9..

Cik Dania said...

haha..tapi bb i special sikit..bukan digi tu..tapi celcom..hukhukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected