:: nervous & Insomnia ::



Assalamualaikum.

2 perkara dalam 1 entry ( 2 IN 1 )


Now, jam d screen laptop aku sekarang nie dah menunjuk kan pukul 2: 22 minit pagi. fuh! hari-hari aku macam nie..mesty mata nie xmo tido awal..pudar ke'beauty'an mcm nie. *sila muntah*

nie semua sebab aku selalu terbabas tido petang..nak-nak lagi sekarang musim hujan..memang nikmat la tido kan ?? nak keluar rumah...malas sangat..so, duduk la aku terperam kat rumah nie..kalau buah mangga yang kena peram dah lama masak agak nyaa..LOL
boringggg dowhhh..rasa nya, dalam aku cuti nie, boleh kira ngn jari sebelah kanan aku menjejak kan kaki d tanah sahabat 16 nie.. kalau kuar rumah, setakat sapu-sapu atas semen kat depan pintu, sidai kain,angkat kain belakang rumah itu selalulah...well, aku kan budak baik.ehem.haha..ada gak member ajak hang out, tapi feel tu belum ada nak keluar rumah.tgk la esok ka aku p lepak rumah sapa-sapa.haha

haha..well, dah lama aku xupdate blog..ceyh..padahal baru sehari...bweekk :p

tak ada yang perasan pon kan aku update ka tidak..haha..konon merajuk..

rindu rindu rindu sangat! *tetiba*

then, 2 hari jaa lagi result exam nak keluar..nervous gila! haa,power x? dah la nervous, gila pulak tu..:) hari rabu nie 25 mei 2011 result exam keluar...hmmm, xterasa..rasa macam baru semalam aku bersengkang mata study sampai pagi untuk hadap final exam, tup tup dah nak dapat result..my feeling??cuak dowh! harap smuanyaa baik-baik ajaa..amin amin amin =.=


aku ingatkan, time kat kampus jaa aku kena sengkang mata xtido malam, rupanya, kat rumah pun aku kena sengkang mata beb.,tapi nie bukan sengkang mata sebab study,tapi INSOMNIA.
apa kebenda tu? tu nama nya, masalah xdapat tidow malam..kalau kat kampus dulu, punyalah aku bersyukur kalau dapat tidow awal.biasanya, seawal jam 8 setengah malam kot aku dah tido, itupun jam 2 pagi kena bangun balik untuk buat assignment..sampai laa keesokan paginya tahan mata p kelas..itupun, kat kelas sabo jelaa mata terkebil-kebil nak pejam time lecture kat depan.
tapi, last sem, kelas aku kebanyakan nya jam 10 pagi..so,timing untuk dapat tidow extra tu adala.




Tapi, kalau hari selasa, aku ada 1 kelas jam 8 pagi ..kelas CRS,kat fasa 3 pulak tu.perghhh!!! subjek dia pulak yang jenis tiap kelas ada quiz..fuhh, xtidow malam jugak la aku baca buku tebal tu..*hafal coding dan entry untuk key in masuk system*..so,pagi-pagi kena bangun awal kejar bus dan naik tangga gajah p fasa 3..penat gila tak terkata...nasib kelas kat comp lab, ada air cond sambut.tenang balik.hahaha
eh,lupa nak bgtau,kelas aku tu 4 hours duration, start 8 am till 12 pm..so, memanglah memerlukan daya ketahanan badan yang tinggi untuk mengharunginya..tapi, yang masyuknya, dalam 1 hari tu, aku ada 1 kelas ja.. means, lepas abis kelas 4 jam tu,kalau aku xada agenda lain, biasanya aku akan balik bilik tidur sepuas hati...kehkehkeh *oppss!! bocor rahsia*


oppss! macam dah terkeluar tajuk pun ada..haha
so, bila xboleh tido malam, kerja aku on9 or baca novel jaa laa..selama cuti nie pun, adala dalam 4 novel aku khatam...ngeee~ yaa, aku memang suka gilaa baca novel.kunun-kunun mau jadi romantiklaa kan..:p
kalau tak pun, aku tgk movie or main game on9..itupun kalau ada mood laa.kalau tak aku akan dgr lagu jaa..sampailaa tertidur...hahaha

fuh! dah panjang benor aku membebel..jari pun dah kebas sebab taip laju-laju..ceyh, nak practicee menaip tak tgk keyboard laa konon..hahaha..idea pun melimpah nak bercerita malam nie..ingat nak sambung balik tulis cerpen yang terbengkalai...tapi, malas..hahaha..tengoklaa kalau dapat siap aku post cerpen tu..:)




oklah, mata pun dah kuyu dan layu, aku tido dulu.



BYE



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected