:: i'm not strong enough ::



Assalamualaikum.
lama xupdate kat sini.rindu nak mencoret dan menconteng di sini.
tapi, xada masa sangat.last week,for the whole week, macam biasa, busy dengan class, full of stress dan assignment yang sentiasa kena update nak bagi tgk progress kat lecturer...aku harap aku akan terdaya nak harungi semua nie..kena kejar dateline satu hal..nextmonth jaa, dah kena sumbit proposal for ETR project.. T___T..itu belum masuk 6 assignment lain lagi..masalah lain lagi..duhhh..tolonglaaa..macam rasa mau gila pun adaa..next month pun dah nak pegi trip ke penang..hopefully, its gonna be fun la, so aku dapatla lupa sikit pasal benda-benda dalam benak dan minda aku nie..practical placement??? omg! i'm must be strong to face all this matter..tak tahu dengan sapa nak mengadu..i think i really need someone to talk.but who?? T__T


"SMILING OUTSIDE, DIYING INSIDE"


bye.



2 comments:

sahidzan said...

lu bleh talk dgn gua maaa..haiya.

kita talk pakai hati ja..keh keh keh.

pehh!! ETR tu mmg sengsara. itulah assignment plg sengsara diploma uitm. boleh jadi carca marba jadinya.

*kalau lu menaip etr tu lu buat save dalam pen drive dua tiga bijik..dulu room mate gua lusa mau present pc dia kena virus. hilang semua. mau dua malam juga dia nda tido.

Cik Dania said...

hahaha..lu la bha juak memahami..tiada lagi ni orang mau nasihat gua pasal ETR..thnx ar senior..lu ex DPIM kn? ngm lu..gua DPP..ahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected