tempat latihan praktikal.


Assalamualaikum.

kurang lebih 2 hari sahaja lagi.aku kena submit resume dekat coordinator program aku.
tapi, aku still blur, nak praktikal kat mana,tmpt dah ada, tapi belum cukup 4 weh.. Baru 3 tempat yang aku dapat pilih.lagi 1 jaa lagi doe!! peninggggg........T__T

itu baru cari tempat.belum dapat kelulusan dari pihak madam.risau tahap gaban woh..
kalau bukan sebab, resort dengan hotel, xboleh pilih as practical placement.. dah lama aku pegi pilih resort yang amatlah dekat dengan rumah aku tu.elaun pun ada.RM 300 doe..banyak gilossssss..tapi sayangsss xada rezeki kot..dan aku sememangnya lahh tak nak kat situ.
keh keh keh.
bukan apa..nak cari pengalaman tempat lain..kalau tempat baru mesti semua nya baru rite??kawan baru, persekitaran baru.azam pun baru.bf jaa yang xbaru.opppppps!! terlebey suda..=P


dan esok, nak struggle call cari tempat lagi for practical nie..
doakan aku ya peeps..

amin.


p/s : pssst..7 assignment utk semester akhir ini..good luck nurul!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected