::aku memang suka pendam apa yang aku rasa ::


Assalamualaikum.

belum tido, so ambil masa sekejap untuk hapdet.


perasaan aku sekarang cepat betul berubah.aku tak tahu kenapa.mybe sebab faktor sekeliling.

aku tak tahu samada aku betul2 yakin nak teruskan seseuatu.aku keliru.

di tambah dengan personal matter yang menghambat aku tika ini.

sungguh aku rasa macam tak dapat tanggung semua.

dekat2 final macam nie, aku kena ada kekeuatan fizikal dan mental yang tinggi.xbley stress.

tapi.........................T____________________T


kepada sesiapa saja yang mengenali aku, baik jauh ataupun dekat,
aku minta maaf banyak2,kalau aku ada buat salah terkasar bahasa dengan kamu.
aku tahu, tak semua manusia dalam dunia nie perfect, semua ada kelemahan.

one more thing,sorry aku tak dapat jadi yang terbaik antara semua..
i'm so sorry...T______________T



aku jenis pemendam.makan dalam memendam perasaan ni.tapi apa aku bley buat???

nevermind.


bye.


p/s : lega dapat luah even sikit kat blog.:'))

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected