:: Ku Tak Peduli ::



zaman sekarang nie, bukan senang nak cari orang yang betul2 ikhlas kawan dengan kita. yang boleh ada dengan kita di saat kita susah.senang tu, konfom lah sentiasa ada.tapi berapa banyak teman yang boleh ada time susah?? boleh kiri dengan jari jaa.

sebab tu lah, hidup ni, xboleh bergantung banyak sangat dengan orang, nanti bila kita dah tinggal sendiri, terkapai2 tak tentu arah.

siapa yang tak nak di ambil berat? yang selalu di jaga ke sana ke mari?
tambah2 lagi kaum hawa. itu naluri mereka.

bila ada orang caring dekat dorang, dia rasa di sayangi, diberi perhatian dan yang paling penting,
RASA DIPEDULIKAN.

tapi, entahlah, benda ni umum.terpulang pada masing2 nak nilai.

entah kenapa aku terpanggil nak menulis pasal benda ni malam ni.
pengalaman sendiri kot??

erm,no comment.


BYE.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...