:: Minggu depan minggu paling di nanti ::




Assalamualaikum, hye, hello.

SENYUM ^_______^

minggu depan adalah study week bagi pelajar semester 2 mei-october 2011.
*hamek kaw ayat skema*

jadi, secara rumus nya, aku juga termasuk sebagai pelajar semester tersebut. dan adalah selayaknya, aku kena study pada waktu minggu pembelajaran untuk peperiksaan tersebut.persedian awal la katakan. tapi, itu selayak nya terjadi sedemikian sekiranya, kalau aku nie pelajar yang xada asymen akhir yang hendak di bentangkan di hadapan pensyarah-pensyarah kesayangan^__^

aku ada 3 presentation lagi yang hendak di langsaikan sebelum menempuh peperiksaan akhir pada 21 september ini.
so, chaiyok nurul!

SENYUM ^____________^

minggu hadapan, isnin hingga rabu.jadual pack gila. dah la pack, hopefully x gila lah. :p

Isnin Travel agency and tour presentation
Selasa Sales and promotion presentation ( Incentives Travel)
Rabu Culture Presentation ( Bhangra Dance) * aku menari weh.^__^*


SENYUM ^___________^

lepas hari rabu, aku dah boleh tarik separuh nafas lega. separuh?? kenapa xhela nafas sepenuhnya??

sebab, kan Final exam belum habis lagi T_________T

Exam sem ni start 21 september and habis pada 06 October.

sem ni, boleh kira tough jugak la, tapi xmacam sem lepas. tapi nya...sem ni ada killer subject dowh!
* tiap sem pun ada killer subject nurul oi* =_=

tapi kali nie, LAW 360 T___T

Harap sangat aku dapat buat yang terbaik untuk subject ni,amin amin amin.





P/S : lepas habis exam belum tarik nafas lega lagi. sebab belum keluar result.heh!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected