:: Paper last semester ini ::



Hari ini aku bangun agak telat sedikit ya.mengikut dari slang mbak indon yang selalu muncul dalam sinetron di tv 3.ok la aku pahamkan bagi yang tak bearpa paham.agak lambat aku bangun hari ini.sebab semalam pergi berclubbing d icebar oneborneo.punya siok menari.hilang tension. *ok tipu*

semalam, aktiviti utama aku lain tak bukan ialah mentelaah untuk paper last aku ok bukan paper last yang aku telaah,tapi buku subject aku tu.ala.., subject tour agency and travel (HTT 310).
tengok tajuk macam senang laa 'sangatttt' kan?? kepala hotak engko senang!! test 1 aku kandas dowh!! siyessss!! buat hapa aku nak nipu..ni kan soal pelajaran.ececeh..yes, aku kandas dalam test 1 subject ni pada permulaan nya.bukan gara² tak berstudy berhabis berbaik.ok aku tau nampak sangat annoyed letak imbuhan di tempat yang salah..emmm,aku study sehabis baik ok, tapi ntahlah, soalan masa tu agak menabar kot.no komen.macam jawapan artis jawab gosip plak..ok laa, passed is passed not regret aite?? yeay!! 10 markah untuk aku.watdepak?? ok² pasal test1 tu memang salah akupun sebab asyik tersengguk-senguk masa jawab test.dan hasil nya jugak amatlah buat aku rasa nak menyengguk diri sendiri..hahahaha..itu cerita lepas.so, oleh kerana sikap aku dari dulu ialah, belajar dari pengalaman lepas,or nak lebih sedap cakap omputeh "learns from passed experience" bukan cakap ommelayutau.. So, test 2 aku tak kandas lagi..Alhamdulillah.dan berterima kasih juga kepada lecture subject ni madam cindy sebab bermurah bagi aku 1 % sebab aku dapat jawab soalan dia hari tu..*kembang kempis hidung* sedang 1 kelas masa tu diam dan kaku tunduk merenung lantai*ok tipu* tak diam pun, masing² tengah bincang sesama sendiri nak dapatkan jawapan.. dan aku dengan confident level yang agak tinggi pun mengangkat tangan dan menjawab dengan penuh gabra." city hotel is the hotel that have theme and its individually decorated madam!"so, madam terus cakap "ok! corrected, 1% percent for you nurul comel" ok²,takada comel pun kat belakang nama aku tu,aku yang tambah sendiri..bhahaaha. so, memang term and condition madam kat kelas tu, kalau sapa dapat jawab soalan beliau akan diberi mata tambahan untuk up sket markah assestment kau.tak kesah 1 or 2 markah pun.its still consider as mark ok, so pleasela appreciate okeh!! "eh ter'emoo' plak..sorry..kehkehkeh.. so, esok paper subject nie..presentation hari tu pun, kira ok laa walaupun ada sikit ketidak puasan hati berlaku dan report kami satu kelas was rejected. Namun, setelah memahami budi bicara madam, report tersebut di terima balik setelah semua pebaik betulan di lakukan.eh eh perlukah aku bagitahu semua nya dengan detail?? ishh next next.ok dah habesh pun.aku sebenarnya tengah take 5 nie.so, entry ini ditulis tak melebihi 5 minit.betollll......*ok tipu* tak pandai nak menipu lah! so, wish me luck ok for paper tomorrow.omaigod,last paper laa..sedeehh pulak.tskkk tskkk.WISH ME LUCK people!! xoxo



p/s : kita belajar bukan sebab nak ambil exam sahaja tau, tapi untuk diaplikasikan dalam kehidupan seharian jugakk.no offense ^^



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected