:: Sudah habis exam supposed nyaa happy la kan?? ::



Aku kan malas betul mau bergaduh.Itulah benda paling malas aku lalui sebagai manusia nie.sebab apa??? penat, sakit hati then tak dapat apa-apa pun..tapi entahlah, mungkin aku rasa kecil hati sikit dengan apa yang jadi lepas paper terakhir tadi..atau mungkin aku yang terlebih-lebih emosi sebab PMS..ishhh!! aku tak suka la rasa macam nie.tapi, apa boleh buat kan...ok just lupakan..hmmm pasal paper tadi, alhamdulillah..semua nya berjalan lancar..^^ aku harap-harap memang paper terakhirlah la sepanjang aku bergelar pelajar diploma di UiTM ni..hopefully,lepas nie paper degree plak menyusul..walawehhh..^^ well, berbalik pada cerita tadi..sebenarnya aku memang tak larat sangat mau gerak p mana-mana lepas paper tu, tapi bila mengenangkan yang aku kena bagi keluar duit untuk dibayar dengan ahli group asaimen aku dulu, then aku gagahkan juga diri p naik bus n minta di turunkan d library lama.aku bukan seorang aku dengan zean.entahlah rasa sedih sangat masa tu.tapi, xkan la aku nak menangis kan kat situ, relaks suda bro!! so, tanpa di sangka tanpa di duga, lepas dari tu aku tiba-tiba aku rasa nak pergi release tension sekejap p melalak karoks dekat IP n makan sekali lagipun aku ada lagi free vouncher 10 lagu tu,well biasalah pengunjung setia kan..kang tak guna sayang pulak..aku simpan kupon voucher tu dah lama..dengna niat untuk pergi dengan seseorang yang paling di rindu saat ini..walaupun aku nie yang jenis suka jugaklah berkaroks, tapi bila teringatkan seseorang tu, terus rasa nak simpan, mana tahu dapat pegi dengan dia.tapi, tak ada rezeki kan. just smile saja lahh ^^ ok aku emo..tskk tskk. after then, bila semua selesai kami balik ke hostel jalan kaki nak p fastrack..dalam keadaan aku yang memang tak larat tu, panas terik lagi..raduhh saja laa kan..Dalam pada berjalan kaki sambil bercerita itu ini hal dunia semasa tu,ditakdirkan ada HAMBA ALLAH yang baik hati nie pegi lah pelawa kami naik kereta dia sebab dia pun kebetulan nak naik dekat hostel..ehem,perempuan ok..bhahaha.. aku and zean suppose to called her as 'kakak' , 'akak' or even 'mbak' *ok tipu* panggil kak saja cukup..then masa on the way pegi atas tu, baru aku tahu, kakak tu kerja kat RV atau nama femes nnya dekat UiTM Sabah nie, RIVERVIEW..amacam nampak macam nama tempat kat Australia tak?? bahaahaa..lepas ucap terima kasih semua kami pun turun dan tutup pintu kereta beliau.eh eh perlukah aku huraikan satu-satu macam diari?? ok tak perlu pun..tak perlu..
Sesampainya aku di bilik, terus bantai tidur sampai jam 8 setengah tadi.ok tipu.aku tak terus tidur pun, tapi on9 sekejap.alaaa..Tipikal student laa kan..kalau dah habis final exam, mesti nak post status kaw-kaw kat fesbuk punya supaya seantero malaya atau lebih gempak lagi satu dunia tahu yang kau dah habis exam..kan kan kan? jangan la nak tipu aku, aku pun student macam korang gak.kah kah kah. tapi masa on9 tadi, aku just cakap aku nak tidur sebab penat jaa..see??? ada nampak aku post status nak bagi satu dunia tahu aku dah habis exam? memang tak la kan.aku mana la tipikal macam tu.relaks suda bro. eh apasal aku guna bro bro nie?

Esok ada briefing practical training.and terpaksa la aku bangun awal lagi macam ada paper.tapi, tak apa yang penting tidur aku cukup la malam ni, sebab aku tengok mata aku sepanjang masa exam ni dah macam panda pencen dah.sumpah burok weiii.kalau boyfriend tengok pun boleh kena cancel dating woo, paling sadis..iskk iskkk.cakap pasal boyfriend, aku rindu dia weh..ececeh tiba-tiba pulak budak sewel nie.eh silap bukan sewel tapi comel.typo.lol

Aku ada nak kena pulangkan barang orang nie esok.mesti jugak pulangkan tak boleh tidak.sebab aku rasa tak tenang selagi aku tak bagi balik before aku balik.hmmm, besok kena bagi balik jugak..ok stop annoying kat sini ulang ayat yang sama.burhhh

eh lupa, tadi sebenarnya aku tengah rendam maggi sebelum on9 blog nie.dah confirm kembang la tu.hahaha
sebab tu lah aku tak boleh duduk lama depan new post nie, mesti nak post enty.iskk iskkk

ok la akhir kata, saya bukan hipokrit saya cuma buat benda yang saya ingin buat.thats all.stop judged me bha.aku sayang kau kawan.cukup sayang.lebih dari diri aku sendiri i told u.last sudah kita nie.jangan la lagi kita musuh-mush.tak bak bejitu...peace ^^


(ehh apa kaitan????)


xoxo ^^


p/s : hopefully esok semuanya baik-baik aja.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected