Hangin 1 badan



eeee..aku geram tau sekarang nie..geramm gila babs!! ok nurul control emotion ok,xnak emo emo di petang yang indah nie ( indah kerrr??) ektuali,aku geramla sebab aku dah xdapat nak transfer data-data or lebih tepat lagi aku katakan xdapat nak transfer gambar-gambar cantik dan comel aku kat dalam henpon tu..dah la berlambak dengan gambar the very latest camwhoring aku,,tak dapat nak update kat blog aku nie..*sila muntah* padahal bukan ada pun nak tengok..poyo jaa ko nurul oi..T_____________T

aku geram jugak sebenarnya sebab tak dapat nak balik cuti raya cina nie..padahal aku bukan dapat sambut pun..kesian.Terpaksa lah duduk dalam hutan nie lagi..cakap ngan haiwan dan pokok2 rimba..kau ada?? tak ada kan..*sedapkan hati*

yelah,cuti aku dah berlambak kot semenjak praktikal nie..mati woo kalau lecturer aku tau..dahlah pensyarah aku nak visit aku dalam masa terdekat nie..mati mati mati !!!
confirm la minggu depan aku kena visit,sebab next week,dah kira last nak melawat bdk2 praktikal...ceyh,budak budak konon,padahal kalau kawin dah berduyun kot anak engko..hahahaa gatal pulak ko nie caakp pasal kawin eh nurul?? gilaaaaa!!!

Eh,aku sebenarnya,minggu nie geram jugak.sebab aku banyak tengok gambar baby comel-comel..ewahh,macam nak ada anak sendiri pulak kan?? hahahaha
serius aku geram..nak nak lagi bila tengok kat blog kak fillanie..comel gilaaaa weh Amaani masa dia baby...rasa macam nak lempang jaaaaa okeh!! hahaahaha banyak cantik muka ko nak lempang muka anak orang..belum sempat ko lempang mama dia dah lempang dulu..ada berani?? huahuahuahua..

sekarang nie jugak aku geram,sebab aku tengah lapar..okeh.stop dulu kat sini.kang kalau aku teruskan,semua pulak kegeraman aku keluar di petang yang indah lagi sweet ini.
*muntah lah banyak-banyak*


Chow

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected