Angka 300 itu.


Assalamualaikum.

apa khabar frust girls and dumped boys sekalian? dah puas nangis kena break dengan pakwe/makwe? hahaha..tak bleh blah langsung introduction aku..ewahh makin ada spirit gitu nak update blog..kelas kau jahh =p

Anyways, first of all, tujuan utama aku update ni adalah nak say congrates pada followers ke-300 aku.Dah dekat 2 tahun setengah blog ini wujud,dan alhamdulillah ada jugak orang sudi baca and follow blog picisan ini..statement tak bley blah doh! picisan?? bluekkkk =p


Tapi, seperti biasalah kan,adatla manusia rasa dihargai dan nak menghargai..so,aku bermurah hati sebenarnya nak bagi award kat followers ke 300 aku ni..award aku tak la mahal mana..just sebagai tanda persahabatan yang terpatri di alam maya ini..dunia tanpa sempadan kan? so, why dont we sahut cabaran tu..ok dah2,makin lama aku tulis makin merapu jadinyaa..so here we go..Give a big applause dear audience to our 300th follower..*banggg boom bunyi bunga api*


[Snapshot+6.JPG]

Cik Asia Mohd Nor

Asia's blog here: KONICHIWA

So,aku ada mau bagi 300th followers award ni..sebagai tanda terima kasih..nak tengok tak? tapi yang lain jangan laa jeles..auwww!! tak cantik pon..haha..aku dah hilang kedayaupaan nak ngedit2 ni..huhuhu..

ok dah ready nak tengok award tu? ok jom!







jeng2x



.



.


.



.









.



.


taraaa!!


.



Opps! its just an image k? tak include kasut #TheVeryDamnGojesShoesIToldYou..ewahh! pnjg gila hastag aku u'olss..kasut tu aku punyaa..hehehe
pompuan ni..ada kang makan penampar+ penumbuk sat lagi ni..-__-*ampun*


Kepada Cik Asia, sudi2kan la ambik award yang takla secantik mana ni..tapi,itu gambar jaa tau..sebab yang dapat award utk follower ke tiga ratus i ni kan pompuan..so,kena ikut kreativiti la..kalau yg menang lelaki, aku bagi gmbr motor kaa,ferrari kaa..tie ka..eh tie?? opsss salah pulak..teringat zaman muda2 dulu..hoho..ok off side sudah..ermm lagi nak bagi apa kat lelaki ek..haaa! Samsung Galaxy note -Lah! tapi errr,gambar sajaa laa.tak mampu ai nokkss..=p

ok, thats all from me.Have a good day!

kiss sikit! muahahahahaha ;)

*muntah hijau*


4 comments:

AS said...

Thanks for the creative award dear! ƗƗɑƗƗɑ Thanks for follow me too ;)

Emma said...

eh, for me xde ke along?? haha.. weh, cuti nanti jom jmpa.. mcm lama sda nda jmp kau...

Cik Dania said...

hahaha..eh, boleh2..btw bila ko cuti? aku pun mau jmpa ko jgk..rinduuu..hahaha..nnt bley ko pm aku no ko? br format hp abis ilang smua nmbor..:)

mr.lasius said...

very awesome blog of you(^_^)
Visit my blog http://mrlasius.blogspot.com
mind leaving comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected