RE-UPDATE : sejarah nama "ANYSS"






Salam u oolzz..
selamat dinihari..jam pun sudah menginjak ke angka 2:30 pagi..
mata aku pown lom ngntok2x..huhu
so,nk la mengarang en3 nie..
merujuk kpd promise aku kt entri 25 randoms facts
aku nk kotakan janji aku tu..
then, tetiba muncul mood nk menulis kn??so,baek trus kan..
ceyhh..
so,korang nk tw apasal org pggil aku anyss??
actually,skrg xlaa..dulu masa skolah menengah jer..
haha

kira msa tu kecik2 lae kn..mcmla skrg dh cukup besar
ok2..
mcm nie cers dia..
dulu,masa aku form3..aku kenal ngn sorang jejaka nie..kira dia nie hot jugak la kt skolah aku..ramai gurl2x yg dok kim2 salam kt dia..time tu..jejaka tu lower 6..
kira pgkat abg la kn??haha gedik lak...
so,member2 aku yg laen pown cabar la aku utk test market kt abg hot tuh..
aku pown ape lagi..nk tau apa aku wat??
teka la..??? laalalaa..

aku pon sahut la cabaran dorang...
kebetulan pulak aku ada kenal rapat ngn sorang kakak yg sekelas ngn abg hot tu..hehe..
so,aku pun mulala minta tlong akak tu kim2 salam ngn abg tue..
aku actually sesaja jaa..
nk puaskan hati member2 aku..'pasal aku pown xla hot sgt pown..xda mkna nyaa
miahahaaa...:P
aku xletak hrpan apa2 time sahut cabaran member2 aku...
bub,aku tau,abg tu xkn pndg aku pnyer...eehehehe..bub ramai lagi gurl2 yg jaoh lbeh hot nk kt dia..aku niee..apala sgt kn..?? bdk pakai spek yg pemalu jerk..huhu
masa tu bdk arab oo.kena jaga imej...huhu
aku kena pndai2 cover lorh...

hari2 aku sruh kakak tu smpaikan salam aku..haha
n tiap hari juga aku akn dpt blsn salam dr abg tu..
biasala...kalo org bg salam msty jwb kn??ngeeee
aku just aggp mcm bese jer...

smpailaa 1 hari..
time tu bulan puasa..
mcm biasa kami dak aspuri kena smayang trawih kt masjid skali ngn aspura..so,
kbtulan masa aku nk p smayang tu,bdk2 kelas abg hot tu ada wt bufday party kt dpn hstel pmpuan..so,bilaa aku tgh jalan kt depan dorang..
jeng3x...

dia ada ngam2 kt tepi aku...tgk aku jalan...
gilaaa2!!!!
dalam hati aku..
xkn dia knal aku kot..
"pasal slama nie kak miza xpnh bgtw sapa yg dok slalu kim salam ngn dia"
fuhh...aku dh la x pakai spek tym tu..
tp,still bleh nmpk renungan dia( ayt jiwang xley blah!! ) haha
then..lepas dr hari tu..
aku dh x kirim2 salam ngn dia..
smpailaa satu hari..time nk dkt2 akhir posa..
kak miza,yg slma nie tlong aku smpaikan salam palsu ngn abg hot tu..bgtau something..
apa dia ek..???????

jengg3x


kak miza : long, abg tu gtw akak dia suka dgn kau
aku: hah??? abg mana kak??
kak miza : alaa..yg kau selalu kim slam tu..
aku : ??/*&6%^%%$6*(@
(tergamam + xpcya beb)

aku : kak salah org kali nie..(ayt selamat)
kak miza : eh,xla..nie haa dia bg kau kad raya...bacalah...dia ada bg no tel dia skali dlm tu
aku : ????????





beberapa bulan kemudian.....(perbualan telefon)




abg hot : mw pggil kau pa ya??
aku: apa2 jak laa..yg pntg kau selesa
abg hot ; jap2 aku pkir dulu
aku : ok..( menanti)
abg hot : anyss la!! ok ka??hehe..so, mulai skrg aku pggil kau anyss...
aku: anyss( blur smbil telan air liur)jd,aku mw pggil kau apa plak??
abg hot : hmm..Abg..
aku : Hah??.............emmm....ok.......( *wink*) (:


hmmm....itulah sejarah nyaa...abg hot tu yg bg ngn aku nama tu..n mula dr hari tu..kami declare jd as love partner...hehe..sweet jak kn??? tp,e2 kisah lama bhaa..skrg kami dh xda apa2 ..tp,nma tu still aku guna smpai skrg..:)event ada org yg kata tu nama btul aku..
hehe..nak tahu sapa nama abg hot tu?? *secret*

ngeee...:)..

-THE END-




P/s: ini entry lama,hahaha..saja mengimbas kenangan :p

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected