Tentang Rasa.



Assalamualaikum..

☻♥☻
/█\/█\
.||.||.



SEKUAT mnα saya SETIA selama ini...



SEHEBAT mnα saya MERANCANG ...walaupun saya tahu yang berkuasa menentukan nya hanyalah Allah S.W.T..




SEJAUH mnα saya MENUNGGU ...walaupun hingga bertahun-tahun lamanya penantian saya..


SEKERAS mnα saya BERSABAR ...walaupun sekeras Gunung Kinabalu sifat sabar dalam hati dan jiwa saya..


SEJUJUR mnα saya MENERIMA AWAK ...dimana menerima diri awak selayaknya awak menerima diri saya..yang tidaklah sesempurna mana ini..



Namun begitu..

Jikα ALLAH Tidαk Menulis Jodoh Kitα untuk Bersαmα..
Kitα Tetαp Tidαk Akαn Bersαmα..

Dan jika itu berlaku..saya hanya mampu mendoakan kebahagian awak dari jauh..seteguh perasaan saya selama ini pada awak.





SUMBER : FB

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected