Selepas dan sesudah. YA SUDAHLAH



    Assalamualaikum...lama rasa nya tidak menjengah blog usang ini..sudah lebih kurang 2bulan kot..rindu sangat mahu menulis..tapi hati masih belum bersedia mahu meruskan sisa-sisa yang terbiar ini..ceh,ayat tak bleh blah..sebenarnya, blog aku ada masalah sikit..teknikal problem..ntah kenapa, tak bleh login pulak masa aku nak bukak last 2 month..tiba-tiba..dua hari yang lepas kalau tak silap aku, masa tolong kawan aku tukar password untuk blogspot dia, aku sendiri tak tahu, macam mana boleh 'termasuk' balik ke gelanggang ini..so, here I am..syukur Alhamdulillah..aku rasa lebih tenang sekarang.Tuhan tu maha adil kan..DIA ambil sesuatu dari kita, sebab DIA ada rancang sesuatu yang lebih baik untuk kita, dan kita sendiri pun tak menjangka..


"..Mostly it happens when you expects it the least.." 
 ♥

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah...Itu sahaja yang aku mampu rungkaikan dan tak putus ku ucapkan..apa guna mengungkit perkara lepas kan?? yang lepas biarkan berlalu..semoga ianya menjadi tauladan..palinglah ayat kau!! kelas kau nuydania!! lolololo ☺
       Well, aku sekarang ni still lagi dekat KK..meneruskan sisa hidup sebagai pelajar tahun akhir di sini..tahun akhir lah sangat kannnn..hahaha.. lebih kurang sebulan lebih lagi insyaALLAH kalau tak ada aral melintang, tamatlah pengajian aku..semoga segalanya berjalan lancar..weee..semangatt!! aja aja fightink!! oh rindu nya nak menulis dan merapu panjang-panjang!! tapi ideaa dalam kepala hotak ni nan hadoooo!! (macamlah ada orang yang nak baca tulisan kau kan! perasan! boooo) ;p
so, sebelum ahkak akhiri post yang amatlah pendek ini..izinkan hambaaa menayangkan muka hamba yang comel ini. bagi mengubati kerinduan kalian..ohmai *muntah darah sebaldi*



ohmakengko!! terkezut takkk tengok muka akak ni haa??? ayu laa sangat kan.. hahaha
gambar masa raya hari tu..

kbai☺

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected