BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL







Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya

Nie soalan bonus bg aku.sebab, setiap org mesti pernah rasa jatuh cinta. am i right?? sini aku tumbuk sapa kata nda penah jatuh cinta..haha..juz joking!! aku penah jatuh cintaa..n sekarang mmg sedang jatuh..
sakit ka jatuh?? jawapan aku.. bahagia..haha
hmm..sebab apa aku jatuh cintaa?? aku jatuh cinta sebab keperibadiannyaaa..aku ulangi..keperibadiannya..itu yang buat aku jatuh dan terus terjatuh hinggaalaaa kini...aihh..terjiwang plak...keh keh keh

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
Nope! Cinta aku xmemerlukan SEBAB. So,semua tu does'nt matter..yang penting adalah HATI..:)

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
Sejujurnya, aku blur dengan soalan ini...cewahhh..nda bhaa.. mcm nie laa..aku kalau dah SAYANG seseorang tu..semua yang ada pada diri dia, aku sukaa...xda yang TIDAK..betul niee..sebab tu laa..aku susah mau sayang orang..tapi, bila aku dah sayang...hmmmm..cmna mau explain ark?? kmurang paham juga kan??? ya..kalau paham.bagus :)

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
yup. setuju sgt2..bila dah berumahtangga, ada si isteri yang dapat jaga makan pkai si suami..jadi, mestilaa suami yang rasa air tangan isteri dapat cukup semuanyaa..hehe..bertambah bahagia lagi..aishhh..xdpt imagine hidup selepas kahwin...keh keh keh..tapi, kalau si suami, mmg jenis yang xnaik badan, itu xbmakna , dia x bahagia dgn kehidupannya..dalam hati siapa tahu kan??

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
Bergantung pada individu..kalau lelaki tu rasa, dia boleh bahagia selamaya2 dgn kehidupan dia yang kaki perempuan, then, u go man!!!..tapi, sejauh mana dia dapat tahan dgn kehiduoan mcm tu?? perempuan ramai2, boley ka tu buat isteri semua??


perempuan pula~ kita x bleylaa streotype sgt kan..so, bg aku, xsemua pmpuan cantek materialistik..tapi, yaa benar dalam dunia nie, kalau xda duit, xbley hidup, tapi, xkan hidup mau pau duit bf or lelaki jak kan?? materialistik bole, tapi berpada2..aku pun materialistik jugak bhaa..opsss!!! hahahaha


Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki) Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
Bagi aku benda nie depends..nda habis2 depends..hahaha..kalau aku laa..jgn marah ar dear, oppss!! lelaki idaman aku, paham aku, sayang aku, terima aku seadanya, terima family aku n palinggggg penting dapat bimbing aku di dunia n akhirat..:)


Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
Alhamdulillah..sebab, aku cinta dia bukan sebab semua tu..atas nama cinta..perghhh!!!


Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
Alhamdulillah..tapi, aku mau kasi turun berat badan sikit..keh keh keh..besalaa mau jadi pramugari kan..hahahaha
( masa form 5 dulu, bdk klas pggil aku pramugari woo..sebab masa tu aku slim gilaa..perghh..jauh bezaa woooo dengan sekarang..huhuhu)


Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
PERLU!!!!!!!!!!! supaya mau dia tgk aku jakkk..hahahahaa..punyaaa queen control..wkakakaa..tapi, mmg perlu, sebagai wanita, jaga potongan badan adalah 1 kemestiaan.bukan sahaja, sebab mau jaga pasangan supaya nda lari, tapi, supaya penampilan lebih trampil..anggun dan elegant..
( apa kaitan??)


Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
yaa..banyak sangat..hmmm..soal mujarab..aku rasa, ada...mybe, slim world salah satu nyaa..sebab, ada sorang kawan aku, penah try..n berhasill..:) aku mau p sana???..hmm..belum cukup bajet lagi..1 sesi sudah beribu..huhuhu..ini pun tengah diet sendiri..mau jaga tunang kan..keh keh keh..






6 comments:

saya YANA said...

Yana tak pernah bercinta..ayo..kene tumbuk ka..? hehehe..

mr_mrs mikko said...

aisehmeeeen!!
aku nda pndai bha mnjawab soalan2 gini..
huhu

solo molo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

eLeY khAzRyn said...

tp kperibadian bg aq pnting gak...sbb aq ni jnis tgk rupa...hahaha....pas2 bwu tgk kperibadiannya....nsib gakla aq jmpa yg sesuai ngan aq.huhu

Cik Dania said...

@yana~ just joking ajala dear.:)
@mikko~ aisemmen, kasi pandai sejaa bhaa..aku pun baru bljr..haahahahaaa
@solo molo~ yup, betul2..:)
@ eley~ good for u..hope kekal yer,.:)

Cik Dania said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...