25 Random Facts + 1



*update


salam u ollz..
meyahut cabaran tag dr cik Pqa,meh nk cers skit sal dia..dia nie kwn baek sy taw..
kitaorang kenal since standart 6 lae..n sama2 skola kt teknik lu..kwn rapat tau..=)..dulu umh ktaorang dekat..
sikalang dia suda bhijrah nun d johor..tp,dia study kt maktab p'guruan tawau,,family dia jer balik..saya syg dia tw..=)
cik pQa sila jgn kembang ukey... hak3
so, nie jwpn2 hot dr ladang from me...cheak it out babeh....♥



1. Nama diberi teramatlah santek..Nurul Asniza bt Mohd Ashri...tp,owg pggil bermcm2,di antaranya,along,nurul,anyss,nuy, n currently is dhia..♥..anyss tu ada sejarah dia ,tu yg dpt nama gtu..hak3..nk tau pa..next entri..(promise) !!!
sila click di sini utk lihat entri tersebut ok.

2. Sangatla suka,teruja,admire,gila ngn pink kaler!!! kalo bole sumer bnda kt sekeliling nk kaler pink..kt hstel..katil dh pink..hahaha..include la...(dlm2..tetttt) hak3

3. cukup xsuka bila org kuang ajaq buat bising time aku study..palinggg minta penampar la org tu...so,ada sesapa terasa?? raise up ur hand babeh!! haha

4. suka membaca.paling di gemari novel n magazine n x terkecuali newspaper,komik,ilmiah.

5. Family is my 1st priority...i love abah,mama,angah,fatin n adeQ so damnly muchly

6. Saya dh ada lesen kereta..weee~ tapi sering x mndpt kepercayaan utk membawa nya seorang diri..kalo automatik xpa....hantam jaaa..hahaha

7. Aku seorang yg sangat2 setia dlm sesebuah hubungan...
so,aku akn tetap ngn seorang lelaki tu selagi dia xbuat apa2 masalah ngn aku..=)

8. suka kn budak2.suka sgt2..tp,xsuka dengar budak tu nangis..( cmna tu??) haha..

9. suka sgt2 menyanyi..wlupun suara xsedap mana..tp,ada gk yg ckp sedap..haha.konpius2x..

10. berjiwa agk "jiwang".hasil tinjauan dr teguran bff's,classmate,si en bf dan aku pun rasa diri aku jiwang..haha..( tp,adaakukesah.com??)

11. sangat2 sensetif.xboleh dengar langsung org tinggikan suara.apatah lagi di tengking.mudah jer air mata nie jatuh..jd,kalau dlm rancak2 ,aku tetiba diam,nk nanges ar tuh...haha..bocor rahsia dh..oppss!!( aku ni lembut dalaman kot??),
so,kalau nk tegur salah aku,pandai2lah.huhu

12. merupakan seorang kakak yg agk garang.tp,sygkan adik2 nyer,,tp,kak long dia nie x nk tunjuk jer...haha..dlm hati ada taman kan??

13. Sekali aku di tipu a.k.a di kelentong.aku dh pyh dh nk percaya org tu.so,hargailah kepercayaan yg aku bg,sepenuh jiwa,raga dan bagai menatang minyak yg penuh dlm besen.haha

14. mempunyai bff yg gila dan putus wire utama...pQa,niena,fafa,jue,zean,aning,jue,jess,ika,atie n dila.hope our friendship till the end. lov ur guys.

15. ada seorang lelaki yg btelah mencuri hati ini.en bf..nama sebenar di rahsiakan.tp,clue : dia comel,tinggi dr aku, n sweet.♥ love him.

16. suka memendam perasaan.apa yg aku rasa selama nie ngn org2 sekeliling aku.so,aku bukanlah seorang yg kuat.hati aku rapuh.(ceyhh)

17. suka dgr musik time study.suka gila ngn ( Bruno mars,erra fazira,rossa n taylor swift)

18. xboleh hidup tanpa cincin emas di jari kiri ni.( my mom yg bg..syg gila ring nie.)

19. berpegang pada prinsip, " kalau bukan aku yg usaha,siapa lagi yg nk usahakan utk aku?"

20. mula mengenal cinta pada usia 14 taun.ahakz!! cinta monyet ok!!

21. Benda paling d sygi adalah selimut..aku rela xpakai selimut kalo bnda nie xda..hahaha,,

22. Bakal pelajar tahun kedua di UiTM Sabah....

23. seorang yg sgt geli dgn ular dan lipas,,,euwwwww..~!!

24. kt hstel,xpnh tido tutup lampu...yes,saya seorang yg penakut.huhu

25. saya seorang yg sgt2 Gila b'gambar..(PHOTO holic)..xkira d mana jua..aku akn tetap mengabadikan kenangan..=D

26. 1 lagi boleh!!!! saya seorang yang demand.haha..pengakuan tue!!











p/s nota kakikudis : kepada follower2x daku yg membaca entri ini.anda semua di tag ya.automatik!!
so,buat yer..plz bangat..=D

with love,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected