:: Cinta kirana ::



salam u olzz..hmm pe khabaq?? hope shat jer la ekk hndk nyerr...
merujuk pada title d ats..jgn la korang aggp aku peminat citer nie lak k? haha
dak skolah cm aku nie,mne la dpt nengok citer2 hot..haha
kt kmpus aku ada gk bilik tayangan..tp,aku mls nk menepek kt sna..yela..kang kalo dh dok lepak sana..kena plak ada krops n soft drink yg psti  dpt hilangkan haus,mula la xnk balik..nk duduk situ lelama..alasan,nk ilangkan tension..haha..
kn3??
tapi aku kalo kt kmpus mmg jarang tgk tb neyh..bkn nk kata penah tgk...pijak bilik tayngn tu pown.
never..
kn aku dh ckp..so timing aku utk tgk citer2 besh pown hanya time cuti...mcm la skrg nie...
e2 pown,dlm masa 1 sem..2 kali jaa aku balik umh..haha..tp,kt umh pown,aku bukan sgt layan tb..wkakaka..
tp,kalo pasal cita cinta kirana nie...aku suka dengo lagu dia jaa...
alaa...lagu background blog aku nie haa...huk3..
"dia milikku"..
sejuk jaaa jiwa aku dengo lagu nieyh..
mcm ada kena mengena jaa ng diri aku...hahaha..
tettttttttt...
tp,aku tgk gk laaa ckit2 sinetron neyh..
pelakon dia, Nia Ramadhani & Randy pangalila..
hehee..aku tw ler weyh...
pasal kwn2 aku kt hstel sebok tgk kt utube.aku mls laaa..baek baca buku(wkaaakka)tp btul lar kn??
hmm..dlm citer nie,aku tgk nia ramadhani sweet jer.padan la ngn hero dia c randy..hehe..
tp,aku xla layan sgt pown,sipi2 jaa...masih mencari cerita2 yg ingin di tgk bagi mengisi masa

terluang...ngeeee:P..adakah???









with love,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected