Matahari Que




salam u ollz...
fuhh..semacam agak lama aku x update kn??hak3..xda yg prasan pon kn???soo,update ker x..xpe laa..ye x??huhu..

ni nk cers something yg bg aku rasa lucu....xtw laa korang...hehee..
nk tw pa??hmm..meh nk story sket...
hmmm...semalam,mcm besa la..kalo ptg2..tggal laa aku ngn adeq kesayangan aku( athilah) kt umah..
bub mama aku g ziarah (ayat sopan) umah kawan2 beliau..hek3..
so..besalah budak2 kn..dia baru 3 taon..so byk laa mulut nk tnya itu ini...aku nie sabo je lah melayan kerenah bdk sorang tu...yelaa..adeQ kn...sapa x syg..(ayt x boley blah)wkaaka..

so..tgh2 aku layan cita putri mayang sari kat Tv3 tu..aku layan la jugak c athilah nie..
smpai2 satu saat,ada 1 soalan dia yg wt muka aku yg geram tgok cita tu bley tergelak kuat2..
nk tw pasal pa??hahaha

adeQ aku : kak long,matahari nak terdemam la...tgok kt langit tu..
aku : ????? (*dlm proses m'translate*)
adeQ aku : kak long..denga x adek ckp ni...(muka monyok)
aku : oo...(dh phm)...bkn terdemam la deq..tp..TERBENAM..hahahaa
adeQ aku : ooo..yeker...(ayt besa bila dpt tau something dia)


besalaa budak2...kdg2..blum pass lg nk sbut bnda cmtu..yelaa..bunyi lbeh kurang sama jaa..
so,kita sbgai owg dewasa besar nie..kenaa laa peka...(cehhh..mcm ayt pakar motivasi lak) wkaakaka..

apa2pun..*selamat malam jumaat*




Nurul Hana Athilah( aDeq)


adEq ku...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...