:: Blog Larian ::




Ello olzz..
ok,cuaca hari ini baik2 sahajaa..(aku dpt dr ramalam kaji cuaca)..ngee~

aku??aku sehat jaa..alhmdulillah...
ok2,direct to da point..aku nk join 1 segment neyh..
ianyaa sgt2laa bgus utk blogger sperti aku sgt2 la suka b'blogwalking..

korang pown kn..?? cpt angguk skrg~!! ( tipu)
hahaha

meh aku nk cite sikit pasal blog Larian nie..

blog Larian adalah Sebuah blog yg jadi host utk promote blog2 laen..
usually if kita nak blogwalking kita kena buka tab banyak2 kan
but dgn BlogLarian ni
kita bole blogwalking to 5 blogs in just 1 tab

best kn?? jimat sgt2 time nk tggu loading..ngee~

so,tanpa membuang tenaga letrik,air dan tenaga2 laen..
aku nak join Blog Larian
skrg~!!!


*******************************************************************************


1. Banner Blog Larian (✔)




2. Jadi follower Blog Larian (✔)


3. Lengkapkan slogan. (✔)


Saya suka berblogwalking kerana.....

kerana suka sgt tgk2 tempat org..rasa mcm melancong kt overseas lak kekadang..ahakz!
mmg best laa..
then,lps dh singgah blog owg lain,sure dowang akn bermurah hati jenguk blog sy gk..mane tw jer pown..ngee~
d smping nk kasi up2 traffic blog i yg x sberapa nie..hehe..


4. Tag Kepada 3 rakan Or Lebih (✔)
ok..aku nak tag






5. Beritahu Rakan Anda Tentang Blog Larian (✔)

> korang bole baca tentang Overview blog larian
kt intro entri aku nie


6. Masukkan Tajuk & Link entri bersama ngn tajuk Blog. (✔)


*********************************************************************

so, anda berminat?? jom kita join Blog Larian ramai2..


For more info..log on to :





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected