:: permintaan Khas x Di Duga ::




Pagi nie, mcm biasa, lps siap buat kerja umh, aku dok dgr lagu kt laptop..pasang kuat2,hahaha..puan emak pula xda kat umh, g umh, sahabat beliau yg mahu b'pndah..so, tggl aku jaa ngn adek2 kt umh..dlm pada dgr2 lagu tu, aku ingt yg aku lum bekpes..so, aku dgn pnts, trus menuju ke dapur..membancuh segelas ( bkn segelas sebenarnya, sejag, utk fmly jugk..hik3) sebagai sarapan pagi daku..diet laa kunun..=p

dalam pada aku dlm perjalanan nk ke bilik, adek aku yg no 3, fatin tgh layan HSM( high school musical).nth yg kebrpa..aku x amek port pun sbnr nyaa..so,sikit lagi nak smpai bilik, tetiba adek aku tu b'suara..jeng3x..

adek :"long, kau nyanyi la long"

aku : apa??

adek : nda da pa2.. (smbil senyum2x trep)


pikir aku xtau ka?? aku trus masuk bilik..oleh kerana p'mintaan x di duga itu.. aku pun x nk menghampa kan dia, nynyi laaa dlm bilik....hahahaha

*sila muntah skrg*

aku kalo kt umh, 1 ari x nynyi mcm mau gila oo...ilang kan tension kn....hak3...tension laa sgt!
kalo bkn dlm bilik air, aku main belasah jaa..asalkan kuar suara..hahaha..mau jak aku tnya adek aku td..

"sedap sgt ka suara kakak kau nie,hahahaha"

tapi, mls laaa..nnt jadi bahan gelak dia plak..kalau yaa pun...bgus laa...bley masuk AF10..lalalala
trus extend jap...kah3..apakah? berangan gilaa laa..xda nya aku nk buat cenggitu..lek luuu..!!
tapi apapun, aku xsgka gilaa aku dpt
"PERMINTAAN KHAS" hari ni..

lu mmg terbaik laaaa( adek aku)..haha

xpa2,nnt kalo akak kau nie, jd artis, kau akak lantik jd manager..hak3..
*muntah byk2 pun xpa*=P

tapi, kompom abah aku xbagi...yala..bub,aku ingat lagi..masa aku darjah 2..aku ikut karaoke competition kat sekolah aku senyap2..smpai sggup balik sekolah lewat, bub saringan ke peringkat separuh akhir d buat lps abis kelas..aku ingat lagi..aku pnjam cd siti nurhaliza kt umh cik bya..haha..
masa tu aku bawak lagu "kau kekasih ku"...cewahh.. gilaa tggi key lagu tu..nasib baik smpai..hahaha
n aku dpt masuk separuh akhir..so, bila balik sekolah, puan emak tnya, knp balik lewat, aku ckp, aku ada p'jmpaan p'gawas..( tipu jaa tu,huk3)

smpailaa aku masuk separuh akhir, mak aku xtw..last2..cikgu ckp, aku dpt masuk akhir...hahaha..
see....pikir cikai ka??? haha..tapi sedih gila..abah aku xbagi pergi final tu.....bila aku bgtau...nangis2 aku pujuk..so, mulai saat tu, aku xnak ikut dah apa2 p'tndgn karaoke..nasyid jaa x penah miss..haha..
wlupun darah gemuruh..huhu..

ok laa..ada show(+wer) nie..chow lu..

bye..

notakakikudis: DARAH MUDA..=P



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...