Persoalan Yg Hakiki




kenapa Mesti Dia??

sebab aku tahu...

apa yg dia takkan tahu...sebab aku tahu aku xkn tahu cara agar dia tahu ttg itu

Namun,aku tahu dia tahu..tapi mungkin sengaja tidak mahu mempamerkan pada ku..

aku hanya insan yg lemah..tahu kekurangan diri...tahu perkara yg org lain xdpt baca tentang diriku..

masih menghitung dan mennati 1 saat yg aku sendiri tidak pasti bila masa nyaa..

terus dan terus menanti dari hari ke hari..

tetap pada rasa kasih yg sama...

rindu yg sama...

perasaan yg sama ketika mula2 mengenali dia...

terlalu asing rasa nya jika aku xmengerti perasaan ini..

kenapa aku masih di sini??

kerana aku hanya insan biasa...

tahu asal usl dan tempat untuk bermundur..

jika aku xberjaya dlm peperangan ini..

akan ku asah senjata dalam diri biar tembus seluruh urat nadi dalam menghakim ketulusan hati

yg aku sendiri xtahu bila akan ku temui pada seorang insan

yg bakal memimpin ku nanti...






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected