::The best conversation Ever ::


pada org2 yg rapat yg aku, mmg sah la dorang kenal sebagai seorang yg byk mulut,time makan pun mau bckp,time ada lec pun bckp lagi, tp, time2 yg ngm jaa laaa..sapa yg xkenal aku,msty dorang aggp aku nie smbong laa,itulaaa, inilaa..tp, org bilang, "dont judge the book by its cover"..kalao teman berbual aku mmg jenis yg peramah, aku akn jadi mcm org tu...kalau org tu, diam seribu bahasa, n bila aku try hidupkan suasana,dia ttp diam..aku mls laa maw ggu, mna taw, dia ada masalah..so, let it be..tp, kalo situasi tu xda yg menyulitkan aku...aku nie bukan jenis org yg jadi "pemula" sesuatu conversation. bub, penah aku bawak org bckp,n aku try ckp somthing dia xda respon, tu mmg sama sekali membunuh mood aku utk teruskan conversation tu. ada jgk org yg dh lama aku knal, tp ssh n pyh betul nak buka mulut...tp, xkn aku maw pksa kan..agk2 laaa..so, tepuk dada,tnya hati..

aku suka keadaan yg bley membuatkan kita secara semulajadinya memulakan perbualan tu tnpa sebab,ragu or what so ever, sebab ,aku nie jenis yg boley tau org tu tpksa or tak berbual ngn aku.mcm mana mau tau??? secret.n byk uda kantoi ngn aku. haha.so,jaga2 laa kmurang.LOL

Lain org, lain cara dia berfikir, n xsemua org boley dengar apa yg kita ckp..only certain people yg di kurniakan Tuhan, kebolehan menjadi pendengar yg baik.Aku suka sgt kalau aku story smething ngn org, n org tu ada eye contact ngn aku.kira aku nie xla rasa aku ckp sndiri kn..so, ada 2 way communicaion situ.mata dan mulut.lol.
yala, mana tau, dia ada guna hati dia utk bfikir.haha

byk lagi aku nak share pasal bnda ni, tapi aku ada hal sikit,haha,

so, apa yg aku nak highlight kn kat sini,

"I'm  still keep find the best conversation ever"

ada meh???


much Love,

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected