:: Lawak 18 SX ::



Peringatan : sesiapa yg berumur 18 tahun dan ke atas sahaja layak membaca entry nie..wkakakaa


Lawak 1

Pada suatu hari Si Amin disuruh oleh emaknya mengambil mangga di kebun. Sedang Amin memanjat pokok mangga, tiba-tiba dia terlihat ke bawah ada sepasang remaja sedang 'bercekerama'. Maka berdirilah bulu roma Si Amin. Dia pun bertahan di atas pohon sambil menahan lututnya yang semakin mulai gemetar.

 

Tak lama kemudian didengarnya suara isak tangisan remaja perempuan itu, sambil tersendat-sendat dia bicara. "Abang macamana kalau saya hamil nanti? Abang kena bertanggung jawab." "Sudahlah, dik, kita serahkan semua ini pada YANG DI ATAS, " jawab si lelaki..

 

Si Amin terperanjat lalu dia berteriak, "Wah! wah! kamu berdua yang sedap-sedap di bawah, senang-senang nak serahkan semuanya pada aku! Aku kan cuma tengok saja, usik pun tidak!!"

 

Lawak 2

 Perbezaan Perempuan dan Gajah.

Gajah ditembak dulu baru rebah tapi Perempuan rebah dulu baru boleh di tembak,

 

Lawak 3

 Tiga perempuan Indon menghadiri temuduga sebagai pembantu Restoran Bakal Majikan(BM):-Kamu bertiga sudah kahwin? Perempuan -1 saya belum !"Tak ada yg cocok" Pak. Perempuan -2 saya baru Nikahi! "Udah ada yang cocok". Perempuan -3 saya udah Cerai Pak! Kerana sudah kena cocok"

 

 

Lawak 4

 tersebutlah kisah seorang ustaz telah mengajar kepada muridnya bahawa syurga itu di bawah tapak kaki ibu.

 

Lalu murid itu yang masih tidak faham dengan apa yang dimaksudkan dengan guru tersebut ingin mencari syurga tersebut.

 

Pada satu malam apabila ibunya telah tidur ia pun mencari secara senyap-senyap tanpa pengetahuan ibunya.

 

Tapi malangnya ia masih tidak berjumpa dengan syurga yang dimaksudkan oleh ustaz tersebut lalu ia pun terus mencari sehingga di dalam kain ibunya.

 

Perbuatan tersebut telah disedari oleh ibunya lalu ia pun menceritakan mencari syurga di bawah tapak kaki ibu tersebut.

 

Budak tersebut pun bertanya;

 

"Ibu apakah syurga yang saya lihat ada dalam kain ibu?"

 

Ibunya pun menjawab; "Itu bukan syurga engkau, itu syurga bapak kau!!"



p/s : lawak di ambik dari Facebook.

2 comments:

Syafiq Rosli said...

hehe..bahaya ni..

Syafiq Rosli said...

http://mohdsyafiqrosli.blogspot.com/2011/01/bloglist-sandiwara-seorang-insan-syafiq.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...