:: RINDU ITU PERIT ::



entry kali nie, agak jiwang sikit pada kandungan nya.harap jgn la termuntah bila baca.bukan aku paksa jugak korang baca.heh! =P

R.I.N.D.U

pernah kah korang rasa perasaan tersebut?? sure la penah.jgn tipu aku okeh.suma org kompom penah rasa perasaan nie.adakala nya, sakit jugak.ubat nya plak cuma 1.apa dia??
>PERTEMUAN<

kalo kata dgn msg or call,itu smua xcukup,mesti mau nmpak muka jugakbaru terubat.ceyh..omputeh kata, 
"face to face"
power jugak rindu nie ar,xsgka,perasaan halus tu begitu menusuk.haha
tapi bagi aku,rindu tu perit,sakit,boleh smpai demam2,nagis2 pun boleh.itu kalo dah xtahan sgt la.n aku xmalu mengaku yg aku mmg penah nangis sebab rindu seseorang.haha.semalam..buat apa mau malu.realiti bha.mana tahan tgk gmbr wallpaper d hp jaa? d frame?wallet? msty tym tgk tu ala2, msty ada alunan musix lagi.paling cikai pun lagu bila rindu-ruffedge.haha.knp aku kata cikai?? pasal lagu nie paling aku sukaaa..palinggggggggggggg kenaa di sanubari daku..ceyh,jgn muntah ya,p amik besen ka gayung dulu.nnt,lptop abis rosak kena muntah.lol

tapi betul laa,aku mmg tgh rindu mcm mau gila dgn insan tercinta aku.haha.serius nie.aku xsuka main2 bab perasaan.so,once aku kata,then betul la tu..siapa kah dia?? nnt aku buat ala2 datuk siti Nurhaliza,kenalkan siapa kekasih hati aku.hahaha..trep artis bha kn??  nda bha,paling, aku buat pengumuman di notis board ja.LOL


to be continue..

=p

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected