:: Secret Admire kah?? ::



masa : 6.30 pagi (agk2 jaa), 4 feb


"Beep..beep.." kedengaran bunyi hp ku, menandakan ada mesej yg masuk..hmm..aku yg tgh syok2 tido,mengagahkan juga diri utk menggapai hp yang ada diats meja sisi bersebelahanku..

sambil ku tenyeh2 mata yg masih layu..aku pegang hp n mula membaca..hurmm.."sapa pulak antar mesej pagi2 buta nie..potong stim btul org nak tidur.."..smbil membaca,ntah berapa kali aku menguap..huhu..aku nie mmg xamik port sgt kalau ada org mesej2 aku dgn niat saja nak ckp bnda nie..


" salam..awak,boleh kita berkenalan..??"


bukan aku sombong bha..tp,bagi aku..kalau nak berkawan ngn aku sekalipun,meh jumpa aku depan2..setakat kat mesej..semua org boleh kan..haha..*eksyen btu minah ni.haha*
tapi btul la kan?? tapi kalau org tu duk nun jauh kat seberang laut pa cerita??

okeh,tu aku maafkan.myb dia salah send kn?? but myb jaa..hmm.tapi yg heran nya, mcm mana dia bley kata,nak kenal ngn aku n bley dpt no hp aku??huh?? xmasuk akal btul laa...kalau aku,salah send msg gitu,malu oo..nak2 lagi ngn org yg di kenali..haha..well,nak kata kawan fb, aku xda letak no fon pun kat sana...haha..kantoi di situ kalau nak cuba tipu i..keh2.

okey2,straight to the point laaa..pnjg plak aku melalut..

bila aku bukak inbox,aku terbaca msg mcm ni..


"salam wbt.hye awak,sihat??saya dah lama perhatikan awak.harap awak sudi trima saya jadi kawan awk..."- mr h-


perghh,mata aku yg still ngntuk trus terbeliak sebesar2nya smpai nak terkeluar biji mata.oke,aku tipu :p. tapi,xsgka dah besar2 gini dapat lagi msg cmtu..ingatkn dah besar xdpt dah msg cmtu.lol. yalaa, dulu masa remaja,i mean zaman sekolah selalu penah laa jgk dpt..tapi tu pun time cuti semester jaa.sebab aku dulu time form1-5, duduk hostel,xbawak hp.budak baik okeh..heee..tp,aishh,sapa plak laa yg nak kenakan aku,antar msg nk mengayat nie..mr h?? sapa laa plak mamat tu..arghh!! Ppikir positif jaa, myb org salah send kot..so, letak hp ke tempat asal n smbung tido balik ...=.= zZzZ




p/s : aku xreply pun msg tu smpi skrg.sekian.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected