:: Tawar Hati ::




~Dgr lagu baru feeling.ngee~



holllaa guyy..aku dah selamat smpai kk dlm jam 5 lebih ptg td...huhu..perjalanan yg amat memenatkan.dengan menaiki bas Dyana *first time aku naik bus nie,sbb bus lain penuh! =_=.


yihaaaaaaaa!! *Sila abaikan ke'excited'an aku tu*...Oke,xmo excited sgt,sbb bila dah balik nie...byk assignment yg tgh tggu aku...T___T..oke,berbalik pd cerita kat bus td..act,aku excited gilaa nak rasa service dlm bus tu mcmana..bkn service lain yaa..aikk??apa?? * sila tampar aku laju2* kpd yg xtau n xmau amik tau, aku nak bg tau jgk nie,,selama aku 4 sem aku study kat kk, asal balik cuti mid sem jaa,msty cari bus TUNG MA..xpenah nak pndg bus lain..ngeee.*loyal customer x aku?* tapi aku pun xtau sebenarnya,knp aku xpenah tukar bus...haha..myb sebab dr sem 1 kot aku uda mula naik..so, smpi la skrg..opps!! smpai last sem jaa aku last naik tung ma tu...huhuhu..bila naik bus Dyana nie plak, jauh di sudut hati aku, aku agak terkilan ngn kemudahan dlm bus tu (Dyana)..guess what??? aku dpt seat no 8..so what the masalah??hmmm, meh nak story kat korang.. seat aku tu xbley nak stand properly..fhm x mksd aku>?? kn besa kerusi dlm pengangkutan awam, *gilaa skema ayat aku..heh!*
kalau keadaan pegun,dia akn dalam keadaan tegak,means kalau customer duduk, surelaa dorang akan adjust kerusi tu ikut keselesaan dorang.tapi...................................seat aku...huhu..sedey nak ckp...T___T..
seat aku memanjang jaa dlm keadaan terbaring..myb skru dah loss sgt kot...smpai xbley tahan beban..beban?? aku berat sgt ka? apa ? lol. tp, naseb baeklaa xterbaring smpai ke lantai...udahlaa sebelah aku budak lelaki..haha..*aku nda getek ar* so,aku kena tahanlaa sakit pgg spanjang 8 JAM perjalanan...T____T..yg getting worst lagi bilaa tmpt ampai/ letak kaki kat bwh tmpt duduk aku,patah...
*mmg patah yaa,bkn aku kasi patah..=_=*

so,kaki aku,ampai2 sejaa laa...pnyaaa main sandi ...1st impression it was so bad~!!!!!!!!!!!!..aku ndala maw naik tu bus buat kedua kali nyaaaa...!!!! sorry to say laa man..huhuhuhu..aku sudah TAWAR HATI..cukuplah sekali..hati ku kau lukai,aku sudah xbetah lagi mahu terus bersama mu Dyana..terima kasih kerana sudi memberi ku peluang utk merasa kasih mu selama 8 jam lama nyaa kemarin..terima kasih!!!! * mana tau ada org yg kerja dgn Dyana terbaca entry nie,maw pujuk aku balikk. lol * tapi, org bilang dalam setandan pisang, xsemua nyaa buruk kn??? ada jgk bhaa..bnda yg aku suka pasal bus dyana nie..apa kunu?? emm..aku nie,kalau jalan jauh, jenis org yg suka dgr music..lagu2 gitu..hahaha..dulu masa hp belum rosak, aku dgr kat hplaa, skrg, hp aku xbley smbg earphone..so..maintain jaa laa kn...hoho..dgr jaa laa apa yg boley d dgr..tapi, bus Dyana nie, bgus...haha..*aihhh minah nie sudalaa marah2 berabis td, skrg bilang bgus..wadefak??*
sebab, dyana pasang mp3 spnjg perjalanan.movie jap jaaaa dia pasang.1 movie gitu.lepas tu, pasang mp3 balik..siukk...ndaa boringg lagu2 diaa..latest punyaaa...hahaha..amek kau.palinggg laa tadi.siap nynyi2 lagi aku.tapi dalm hati jaa la.ceyh.huhu

oke..aku xmau pnjg2 kan cerita nie..nnt ada plak org saman..*berwaspada* ampunkan saya pak!! saya customer, jd, saya selalu betul kan?? hoho * CUSTOMER ALWAYS RIGHT*

emmm, aku ada story bha nie maw share.tapi takut mengundang kontroversi plak..aihh..perjalanan tadi, tidak mcm perjalanan2 sblm nie..ada lain sikit.haha.mau tau apa?? NEXT ENTRY aku cerita. see yeahhh~!!!


jgn marah haaa,nnt kena jual.lol



1 comments:

cik faez said...

sama la ~ aq seram nek Dyana tu .. laju nya maintain jgk .. tp dorg potong merbahaya .. Tawakkal ja dlm bus dduk diam2 .. Tung Ma tatap da best kn . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected