:: Wajah suci lagi ::


salam wbt n selamat malam smua..sesuci embun pagi..( eh,mcm nightline plak aku pnyaa kata2 aluan nie..ngee)
aku sesajaa jaa nak update tgh2 mlm..eh jap2..nownie dah 3hb feb kn?? fuhh..cpt gilaa masa berlalu kn..Tp, kita msty looking forward (semangat PLKN aku dah dtg,wlupun aku xdpt pun join prog tu..sob3x..) okeh2..sebelum tu..sempena CNY nie, aku nak ucapkan Gong Xi fat Choi kpd semua yg menyambut perayaan nie..tahun arnab rite?? aloololo..so cutee...ngeee~

Di samping tu jugaa..aku nak tnya something ni kat korang...huhu..ermm..mcm nie..alaa..mcm na nak start ek?? ermm..actually...aku nak tnya nie...aduhh..nervous lakk..ermm..*Dush!!* jgn buat org annoying laa nurul baca entry ko, dushh3x..* haa..kan dah kena marah..haha..*gilaa apa minah nie*..lol..xdaaa.sebenornyeee sayee nak tnyeeeee nieee..ermmm.."tantekk x wajah baru blog sayeee??" hahahaha...*buang tebiat* kalau tantekk..silaalaa angkat kaki..cptt!!! adussh!!..masak laa korang ngn perangai aku mlm nie...kah3..ok2, jadila remaja balik yer Cik Dania..eh tpakai nama fb lakk..Cik Nurul..huk3..actually,aku dah lama bertungkus lumus cari template dan layout yg seswai utk blog tomei aku nie..(tomei kaa...??)..tapi..oleh kerana aku nie agk dan sgt cerewet..sebab aku nak cari yg pink jugakkkkk..xnak merahhh!! haha *mengada2* so, aku dah temui jalan buntu di situ..byk yg cntek2.tp,aku lak yg xbekenan..hahaha..tu laa terlahirnyaa rupaa blog aku nie cenggini...huhuhu..korang kalo baik hati bagi laa komen..apa yg aku patut tmbah n kurangkan kat blog aku nie..korang baik kan??? kan3?? alololo..syggg koranglaaa..heeee..eh, aku nak citaa something nie ngn korang..tapi, aku kena pegi cekalang..ada misi yg harus aku langsaikan..huhuhu..ampunkan sayeee..papai....~


p/s : MOde ~ ♥ AdaMaya ♥



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
myfreecopyright.com registered & protected